بهترین ایده های جاکفشی دست ساز برای خانه

جاکفشی دست ساز

آیا شما عاشق کفش هستید اما از دیدن آن به صورت پراکنده در کف زمین یا جمع شدن در مقابل درب ناراحت هستید؟ خوشبختانه بسیاری از روش های مناسب و جذاب برای نگهداری کفش و چکمه در خانه  وجود دارد. چه روش های سنتی نگهداری ، مانند کیف کفش آویز ، یا گزینه های خلاقانه مانند نردبان کفش یا استفاده مجدد از کابینت که ترجیح می دهید استفاده ، ایده های مختلفی برای ساخت  جاکفشی های دست ساز متناسب با سبک شما وجود دارد.

 

در اینجا هفت ایده برای نگهداری کفش با ساخت جاکفشی دست ساز  آورده شده است .

 

یک نردبان را دوباره استفاده کنید

یک نردبان را دوباره استفاده کنید

این پروژه دست ساز در عین سادگی کاملا جذاب می باشد ویکی از پروژه های جاکفشی دست ساز  DIY خانگی می باشد و راهی عالی برای کمک به شما در انباشته شدن کفش ها روی  زمین است . کنار هم قرار دادن این نردبان فوق العاده آسان است. تمام آنچه شما نیاز دارید یک نردبان چوبی اساسی و برخی از تخته های برش خورده است تا از یک طرف نردبان به طرف دیگر قرار گیرد. تخته ها را با براکت L شکل به نردبان وصل کنید ، و شما آماده استفاده از این قفسه های خلاقانه هستید. حتی می توانید متناسب با دکوراسیون آن را رنگ آمیزی کنید.

 

از جعبه های کفش خود استفاده  کنید

 از جعبه های کفش خود استفاده  کنید

جعبه ها برای نگهداری کفش ایده آل هستند. فروشگاه های کفش این را خوب می دانند! اما جعبه های کفش همیشه بهترین گزینه نیستند. برخی از آنها به راحتی پاره  می شوند . ولی برخی بوم ها یا جعبه های پلاستیکی کفش روشی کاربردی و جذاب برای ذخیره سازی مجموعه کفش های شما است و این جعبه های محکم معمولاً در اندازه های مختلف ارائه می شوند. متناوباً ، اگر عاشق پروژه های دست ساز خانگی هستید ، می توانید مقداری کاغذ کادوی زیبا به جعبه هایی که کفش هایتان از آن خارج شده است اضافه کنید تا ظاهر آن را شخصی سازی کند و مانند شکل بالا آن را به جاکفشی دست ساز جلوی درب منزل خود تبدیل کنید.

 

از فضای عمودی استفاده کنید

از فضای عمودی استفاده کنید

وقتی فضای زیادی برای نگهداری کفش خود ندارید ، گاهی اوقات تنها مکان رفتن به بالای دیوار است. استفاده از فضای دیواری غالباً نادیده گرفته شده در بالای سر ، راهی عالی برای استفاده بهینه از یک اتاق یا کمد کوچک است. قالب تاج را می توان به عنوان محلی برای پاشنه پا استفاده مجدد کرد. و هر نوع قفسه شناور می تواند به شما کمک کند تکه های کمد یا دیوار را که استفاده نشده است ، به یک محل برای کفش تبدیل کنید.

 

مکعب های کوچک مکعبی

 بهترین ایده های جاکفشی دست ساز برای خانه

اگر می خواهید کفش های خود را به ساده ترین شکل مرتب کنید ، فقط آنها را در مکعب های کوچک مکعبی خود بچسبانید. یک واحد بلند برای خانواده هایی که پرجمعیت هستند  بسیار مناسب است – بچه های کوچک کفش ها ها را در طبقه پایین ذخیره می کنند در حالی که بزرگ ترها ردیف های بالای صفحه را تشکیل می دهند – اما می توانید این نوع انبار را در هر اندازه پیدا کنید. و اگر مکعب اصلی سبک شما نیست ، بسیاری از گزینه های پیچیده با استفاده از همان اصل قفسه های باز و سازمان یافته وجود دارد.

 

یک نمایشگر دیواری درست کنید

یک نمایشگر دیواری درست کنید

اگر کفش های شما خیلی زیبا نیستند که بتوانند پشت در کمد یا داخل یک مکعب یا کابینت قرار بگیرند ، آنها را با نمایشگر دیواری خودنمایی کنید. ابتدا قفسه های باریک با نوارهای قالب یا رولپلاک را به تعداد ردیف لازم برای قرار دادن مجموعه کفش خود روی دیوار نصب کنید. سپس ، کفش ها را بالای قفسه ها بنشینید یا آنها را از پاشنه آویزان کنید .

 

 جاکفشی پشت دری آویزی

 ایده های جاکفشی دست ساز برای خانه

 جاکفشی پشت دری آویزی  زیبا و مقرون به صرفه هم یک گزینه ذخیره سازی برای صرفه جویی در فضا است و هم روشی آسان برای نظم بخشیدن کفش ها می باشد. با استفاده از این روش ، شما می توانید تمام کفش های خود را با یک نگاه ببینید و می توانید هر جفت را در چند ثانیه بگیرید و برگردانید. اگر تا به حال کیف کفش آویز را امتحان نکرده اید زیرا کفش کافی برای پر کردن همه جایها را ندارید ، به خاطر داشته باشید که این کیف ها لازم نیست فقط برای کفش استفاده شوند. فضای خالی را با کمربند ، کلاه ، جواهرات و سایر لوازم جانبی پر کنید.

 

 

یک کتابخانه یا کابینت قدیمی را اصلاح کنید

یک کتابخانه یا کابینت قدیمی را اصلاح کنید

هر نوع کتابخانه یا کابینت می تواند برای نگه داشتن کفش ، هم با نیازهای ذخیره سازی و هم با سبک دکوراسیون ، دوباره تصور شود. به عنوان مثال ، یک کابینت قدیمی با یک درب شیشه ای به شما امکان می دهد کفش ها و وسایل خود را در آن ذخیره سازی کنید . چنین کابینتی ضمن محافظت از کفش در برابر گرد و غبار ، باعث مشاهده و دسترسی آسان آن می شود. و به عنوان یک قطعه هنری در اتاق عمل می کند.

مطالب مرتبط