نحوه تزئین در اطراف تلویزیون

نحوه تزئین در اطراف تلویزیون

این سوال برای هر کسی که شروع به تغییر دکوراسیون اتاق نشیمن خود می کند ؛ ایجاد می شود که  چگونه می توانیم اطراف  تلویزیون که قرار است در معرض نمایش قرار بگیرد ، را  تزئین کنیم؟

 

از دید یک عاشق گجت ، این چالش در واقع یک چیز عالی است. با این حال ، ممکن است کسانی که بیشتر به زیبایی شناسی می پردازند از نتیجه کار خود راضی نباشند. تلویزیون های صفحه تخت – خصوصاً آنهایی که بالای دهانه شومینه نصب شده اند – چالشی در طراحی ایجاد می کنند. اما خوشبختانه روش های مختلفی برای تزئین اطراف این مستطیل های بزرگ سیاه وجود دارد.

 

تلویزیون خود را با کتاب های رنگارنگ قاب کنید

در این عکس تقارن بسیار دلپذیری وجود دارد! البته می توانید تلویزیون خود را با یک فضای سبز زیبا امتحان کنید ، اما ما فکر می کنیم ایده متوقف کردن اعتیاد به تلویزیون این است که صفحه نمایش خود را با کتاب های رنگارنگ احاطه کنید ، که به رنگین کمان رنگی در دو قفسه بالای تلویزیون و همچنین برج ها مرتب شده است. چپ و راست .

 

یک دیوار گالری ایجاد کنید

چیدمان مبلمان خود به گونه ای که تلویزیون نقطه کانونی باشد مشکلی ندارد ، اما وقتی از آن استفاده نمی شود ، در آخر به مستطیل بزرگ ، خالی و سیاه خیره می شوید. تلویزیون خود را با احاطه بر روی قاب هنری ، بخشی از دیوار گالری کنید.

 

 از تابلوهای تزئینی  استفاده کنید

با استفاده از تابلوهای تزئینی دیواری وینیل به دیواری که تلویزیون صفحه تخت روی آن نصب شده است علاقه و بافت اضافه کنید . این راه حل غیر دائمی برای مستاجرنشینان  بسیار مناسب است زیرا بدون آسیب رساندن به دیوار می توان آنها را از بین برد. طرحی که انتخاب می کنید باید باعث کاهش دید تلویزیون شود اما با تلویزیون رقابت نکند. به عبارت دیگر ، این احتمالاً مکان استفاده از متن نقل قول یا ترانه نیست. به نقاط یا نوارهای ظریف فکر کنید .

 

از آرایش طولانی و کم استفاده کنید

در اتاق های خانوادگی که تلویزیون تقریبا همیشه روشن است ، سعی نکنید عمل را پنهان کنید. فضا را فقط با یک چیدمان ساده ، بلند و کم مانند که می تواند با تغییر فصل با چیزهای مختلف پر شود ، تزئین کنید. یک ردیف شمع ستونی یا گروهی از گلدان های کوتاه و مربع شیشه ای نیز به خوبی در تزئین اطراف تلویزیون  کار می کنند.

 

آن را با لوازم جانبی متقارن کنار بزنید

متناوباً ، می توانید تلویزیون را با دو چیدمان بلندتر از وسایل کنار بزنید. اگر این مسیر را طی کردید ، احساس نکنید که باید در هر طرف فقط به یک مورد بچسبید همانطور که در اینجا نشان داده شده است. خلاقیت ایجاد کنید و گروه های متقارنی از سه جسم را تشکیل دهید ، مانند مجموعه ای از دیوارکوب ها ، گلدان ها و یک جفت شمعدان.

آن را با لوازم جانبی متقارن کنار بزنید

 

بنای ساخته شده را به جذابیت اصلی تبدیل کنید

اگر خانه شما از بناهای داخلی برای نصب تلویزیون برخوردار است ، آنها را به جای تلویزیون خود تبدیل کنید. داخلی خود را با لوازم جانبی با دقت و انتخاب دقیق هنری پر کنید که وقتی از تلویزیون  استفاده نمی شود توجه را از شما جلب می کند. دکور داخلی ندارید؟ در نظر بگیرید که بهترین نقطه کانونی خانه خود را توسط یک طراح به جای تلویزیونی خود تبدیل کنید.

 

 

آن را کاملا مخفی کنید

در مواردی که از تلویزیون شما به ندرت استفاده می شود یا واقعاً دوست ندارید به آن نگاه کنید ، آن را کاملاً با یک کابینت تلویزیون دیواری مخفی کنید که صفحه تخت شما را با آینه یا صفحه هنری مخفی می کند . این یک راه حل عالی برای اتاق های رسمی تر است که برای اجتماعاتی که به تماشای فیلم ها یا بازی های فوتبال مربوط نمی شود ، استفاده می شود.

مطالب مرتبط