طراحی داخلی مدرن : 10 تا بهترین نکته برای ایجاد فضای داخلی زیبا

طراحی داخلی مدرن

در طراحی داخلی مدرن سادگی وجود دارد که به آن ارتباط همیشگی می بخشد. خانه های مدرن دارای خطوط تمیز و بدون سر و صدا هستند ، با این وجود می توانند راحت و دنج باشند. زیبایی مدرنیسم به یک سبک خاص محدود نمی شود ، زیرا  در بسیاری از خانه ها با روایت ها و  سبک های مختلف مورد پسند واقع می شوند. مقاله امروز ما را مرور کنید و برخی ایده های خیره کننده و مدرن طراحی داخلی را مشاهده کنید تا از خلق شاهکار خود الهام بگیرید.

 

 

1) هنر مدرنیست

طراحی داخلی خانه مدرن

هنرمندان مدرنیست نگاه ایده آلیستی سنتی به رئالیسم را رد کردند و تصمیم گرفتند در عوض آثار هنری بیانی را در رنگ های زنده و اشکال بعید خلق کنند. هنر انتزاعی ، کوبیسم و ​​فاویسم جوهره دیدگاه مدرنیسم اولیه را به تصویر می کشد. که در واقع واکنش به سنتهای منسوخ و رشد یک جامعه صنعتی می باشد.

طراحی داخلی مدرن آبی

یک قطعه هنری بزرگ با حداقل پیچیدگی ها یا بدون قاب آویزان بر روی دیوار به عنوان یک ویژگی عالی از طراحی داخلی مدرن است. یک مجموعه هنری کوچک را بر روی دیوارهای گسترده خانه خود  انتخاب کنید ، اما از چیدمان دیوار گالری دور شوید زیرا ظاهر مدرنیسم را بهم می زند.

 

2) دیوارهای خنثی

اتاق نشیمن مدرن دیوارهای خنثی

پس از سالها تزئینات نقاشی دیواری و کاغذ دیواری ویکتوریایی ، مدرنیست ها به سکون دیوارهای خنثی روی آوردند. سایه های سفید یا خاکستری را برای قسمت داخلی و خارجی خانه خود انتخاب کنید.

 

3) خط متمرکز

خط متمرکز

ایده های مدرن طراحی داخلی اغلب حول خطوط ساده و تمیز ساخته می شوند . خطوط افقی و عمودی قوی در معماری مدرنیستی در طراحی مبلمان و دکوراسیون بازتاب دارد. ستون های استوانه ای اغلب در خانه های مدرن وجود دارد. اینها خطوط عمودی واضحی را تشکیل می دهند و استفاده انقلابی از بتن مسلح را به نمایش می گذارند.

 

4) عناصر صنعتی

عناصر صنعتی

اگر پیشرفت بتن ، فولاد و شیشه به عنوان مصالح ساختمانی نبود ، سبک طراحی مدرن هم هیچ وقت وجود نداشت. بنابراین ، با انتخاب زیبایی شناسی صنعتی با ظروف ساخته شده از آهن یا فولاد و عناصر بتونی ، به هسته مدرنیسم ادای احترام کنید. می توانید وسایل کوچک و بزرگی را پیدا کنید که به زیبایی مدرن خانه شما اضافه می کند.

 

5) بدون سر و صدا

بدون سر و صدا

میزهای آشپزخانه ، دیوارها ،و هر مکان قابل رویت دیگر در خانه را مرتب کنید. اجرا کردن اصطلاح مینیمالیستی در دکوراسیون خانه به واژه تمیز و منظم وابسته است و هنگام دسترسی به فضای داخلی مدرن ضروری است ، بنابراین ، حتماً نظم و ترتیب را رعایت کنید و خرده ریزهای دور از چشم را جمع کنید.

 

6) رنگ های اولیه

طراحی داخلی مدرن با زرد و قرمز

رنگهای اصلی در کانون توجه  قرار دارند ، در نتیجه ، فضای داخلی مدرن به دلیل رنگهای جسورانه شناخته می شود. تکه های مبلمان ، آثار هنری یا فرش هایی با رنگ قرمز ، زرد ، آبی ، سیاه و سفید را به فضای داخلی اضافه کنید.

 

7) طرح باز

طرح باز مدرن داخلی

در طراحی داخلی خانه مدرن یک طرح آراسته ضروری است. فضای باز ، غذاخوری و آشپزخانه ضمن تسریع جریان آزاد هوا به از بین بردن ساختارهای غیرضروری درون خانه کمک می کند.

 

8) مبلمان ساده

بسیاری از ما دوست داریم در خانه های خود از مبلمان زینتی و پر زرق وق استقاده کنیم ، اما در نظریه طراحی داخلی مدرن باید ، از مبلمان با پارچه ساده استفاده کنید و از الگوهای برجسته یا چاپ شده پرهیز کنید.

مبلمان ساده

 

9) قالب را رها کنید

طراحی داخلی خانه مدرن آشپزخانه مدرن

طراحی های تزئینی معماری مانند قالب و قرنیز مسلماً در یک خانه مدرن غیرضروری است. برای حفظ ظاهر آرام یک خانه واقعاً مدرن ، وقتی صحبت از درب و کابینت است ، گزینه های کم مزین تر و ساده تر  را انتخاب کنید.

 

10) پنجره بزرگ

پنجره بزرگ

پنجره های بزرگ زیبا نه تنها به طرز شگفت انگیزی مدرن هستند ، بلکه در هنگام نوردهی نیز درخشان هستند. با این مورد  ، هوای تازه و همچنین نور طبیعی بیشتری را وارد کنید.

مطالب مرتبط