آشنایی با نحوه تخریب و ساخت مجدد منازل قدیمی

بازسازی منازل قدیمی

حتما با این موضوع مواجه شده اید که با گذشت زمان و با تغییر نیاز های جامعه و همینطور نیاز بازسازی و یا تعمیر و نوسازی منازل به فکر تعمیر و نوسازی منزل خود افتاده اید. هم چنین با گذشت زمان و مدرن شدن سبک زندگی افراد منزل قدیمی به مرور جای خود را به آپارتمان های مدرن و تازه ساخت داده اند.

این امر موجب می گردد که بسیاری از افراد به فکر زندگی کردن در این خانه های بیفتند و اگر منزل آن ها قدیمی و نیاز به بازسازی دارد به فکر بازسازی و نو سازی آن باشند. لازم به دکر است که خانه های قدیمی که زمان زیادی از ساختن آن ها می گذرد مناسب زندگی نبوده و بهتر است به صورت صحیح و اصولی بازسازی گردند.

در این مطلب قصد داریم که به نکاتی که در هنگام بازسازی منزل می بایست به آن ها توجه ویژه ای گردد بپردازیم و آن ها را مورد بررسی قرار دهیم. پس اگر برای شما مهم است که بازسازی و نوسازی منزل خود را به صورت اصولی انجام دهید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

نقش نور پردازی در بازسازی منازل قدیمی

این نکته را فراموش نکنید که شکل پنجره ها در بازسازی منازل قدیمی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. اگر شما به بازسازی منزل خود بپردازید ممکن است با یک اتاق نشیمن رو به رو شوید که از مساحت زیادی برخوردار نباشد. اما تعداد اتاق های آن خانه بیشتر از حد معمول باشد. اگر با چنین نقشه ای رو به رو شدید می توانید با برداشتن یکی از دیوار های اتاق اضافی مساحت اتاق پذیرایی را برداشته و آن را بزرگ تر کنید. با بزرگ تر شدن اتاق می توانید پنجره هایی با اندازه ی بزرگ تعبیه نمایید. این کار به روشن تر شدن اتاق کمک بسزایی خواهد کرد. هم جنین این نکته را فراموش نکنید که به جای افزایش تعداد پنچره ها که چهره ی زیبایی به اتاق نمی دهد، بهتر است که از یک پنجره استفاده کرده و در عوض اندازه ی آن ها را بزرگ تر انتخاب کنید. این کار علاوه بر اینکه موجب افزایش نور اتاق می شود، چهره ی زیبایی به اتاق می بخشد.


بازسازی خانه قدیمی

نیازمند دانش و مهارت کافی است و دقت بالایی را می طلبد. شرکت بازسازی می چینم با توانایی و استعداد لازم، می تواند ساختمان و خانه های قدیمی را بازسازی کند. برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با کارشناسان ما تماس بگیرید

تماس با ما


نور پردازی

نحوه ی رنگ آمیزی منزل

در هنگام رنگ آمیزی منزل می بایست به این نکته توجه کنید که چه نوع طرح، رنگ و سبکی با سلیقه و روحیه ی شما هماهنگی دارد و به نظر شما نزدیک است. معمولا بیشتر کارفرمایان که پروسه ی بازسازی منزل را بر عهده می گیرند تمایل بیشتری به استفاده و به کار گیری رنگ سفید و یا رنگ های ساده دارند. و بر این عقیده اند که سادگی محیط با زیبایی آن رابطه ی مستقیم دارد. اما با این حال رنگ هایی هم چون سبز، قرمز و آبی در رنگ آمیزی منازل قدیمی مورد استفاده قرار گرفته و بر خلاف تصور عموم زیبایی چشم گیری به محیط می بخشد. شایان ذکر است که رنگ آمیزی ساختمان در هنگام بازسازی و نو سازی آن بستگی به سلیقه شخصی فرد نیز دارد.

رنگ آمیزی منزل

بازسازی در حمام و سرویس بهداشتی

در بحث بازسازی حمام و سرویس بهداشتی می بایست جتما نسبت به تعویض نمودن شیرآلات توجه ویژه ای نشان داد.  با اینکه جهت تعویض شیر آلات حمام و سرویس بهداشتی هزینه ی زیادی را باید در نظر بگیرید مخصوصا اگر این جا به جایی از دیواری به دیواری دیگر صورت گیرد. اما اگر برای شما این نوع بازسازی و تغییر سرویس شیر آلات مقدور نبود و از پس هزینه های آن بر نیامدید می توانید جهت بازسازی شیر آلات سرویس بهداشتی و حمام منزل خود اجسام بزرگ را در جای خود نگه داشته و با چیز هایی که این امکان را به صورت حداقل به معمار می دهد که کار بازسازی منزل را انجام دهد این کار را شروع کنید. به عنوان مثال جهت بازسازی وان حمام که قدیمی شده و زیاد نمی توان از آن استفاده ی مفید کرد بدون این که بخواهید هزینه ی جا به جایی را در نظر بگیرید و بدون دست زدن به لوله کشی ها، می بایست از جا به جایی آن صرف نظر کنید و فقط با صیقل دادن آن زیبایی را به فضای حمام خود هدیه دهید.

مطالب مرتبط