زیرسازی آسفالت در زنجان؛ خدمات کامل و اجرای حرفه ای

خدمات و اجرای زیرسازی آسفالت در زنجان برای دریافت مشاوره رایگان هم اکنون با ما تماس بگیرید

قبل از اجرای آسفالت باید زیرسازی آسفالت یا آماده سازی سطح مورد نظر صورت گیرد. در واقع انجام عملیات آسفالت کاری شامل چندین مرحله است که مهم ترین و اولین مرحله اجرای زیرسازی آسفالت می باشد. انجام آسفالت کاری نیازمند سطحی است که دارای استاندارهای لازم بوده تا از بروز مشکلات آتی مانند جا به جایی، نشست، ترک خوردگی و… جلوگیری شود. از این رو اجرای زیرسازی آسفالت یک امر تخصصی بوده که باید با رعایت استاندارد ها توسط شرکت های متخصص به شیوه ی دستس یا مکانیزه صورت گیرد.

شرکت میچینم به صورت کاملا تخصصی در زمینه ی اجرای آسفالت کاری و زیرسازی پشت بام منازل، راه ها، جاده ها، خیابانها، محوطه های بزرگ و…. فعالیت داشته و پروژه های مختلف راه سازی و زیرسازی آسفالت را با استفاده از مواد اولیه درجه یک توسط اکیپ مجرب آسفالت کاری زیر نظر متخصصین با رعایت استانداردها در شهر زنجان انجام میدهد.

شهر زنجان از شهرهای شمال غربی ایران و یکی از تاریخی ترین شهر ها می باشد. این شهر مرکز استان و شهرستان زنجان و دارای معادن معدنی، فلزی و غیرفلزی است.

اجرای زیرسازی آسفالت در شهر زنجان با شرکت میچینم

زیرسازی آسفالت یک امر مهم در صنعت راه سازی به شمار می آید و خود شامل امور مختلفی در هنگام اجرا می باشد. برای اجرای مرحله ی زیرسازی آسفالت مصالح مختلفی لازم است که این مواد شامل شن، سنگ ریزه و ماسه می باشد . سطح مورد نظر از این مواد پوشیده شده و به وسیله ی گریدر صاف می شود و پس از آن با آب پاشی سطح و عبور غلتک از روی آن، سطح جاده یا خیابان برای مرحله ی بعدی آماده می شود.

اجرای عملیات زیرسازی امری تخصصی و در حیطه ی فعالیت تنها برخی از شرکت ها می باشد، در صورتی می توان از اجرای صحیح و استاندارد تمام جزئیات زیرسازی آسفالت مطمئن شد که این عملیات را یک شرکت تخصصی و یک تیم حرفه ماهر انجام داده باشد.

شرکت میچینم زیرسازی آسفالت و آماده سازی بستر مورد نظر را در زنجان با استفاده از مصالح با کیفیت و متریال روز دنیا توسط نیروهای متخصص و کاربلد با استفاده از تجهیزات پیشرفته به گونه ای انجام می دهد که صاحبین پروژه علاوه بر پرداخت قیمت مناسب زیرکاری آسفالت در زنجان از بهترین کیفیت و نتیجه ی مطلوب برخوردار باشند.

شماره شرکت و پیمانکار زیرسازی آسفالت در زنجان

خدمات زیرسازی آسفالت شرکت میچینم در زنجان

اجرای تمامی مراحل آسفالت کاری و مهم ترین بخش آن یعنی زیرسازی سطح مورد نظر نیازمند رعایت قواعد و قوانین خاص خود می باشد. شرکت میچینم به صورت یک شرکت رسمی پیمانکاری پروژه های مختلف راه سازی و خدمات زیر سازی آسفالت و اجرای عملیات آسفالت کاری را به مشتریان خود در زنجان به شکل مطلوب ارائه می کند. برخی از خدمات شرکت میچینم شامل موارد زیر است:

زیرسازی آسفالت جاده، خیابان ها و کوچه ها در زنجان

برای انجام آسفالت کاری و زیرسازی آسفالت باید بهترین نوع آسفالت و مناسب ترین روش زیرسازی و آماده سازی را انتخاب کنید. به همین خاطر در بعضی از خیابان ها ممکن است نیاز به اجرای زیرسازی داشته و برخی معابر ممکن است سطح مورد نظر تنها به یک لایه محافظتی احتیاج داشته باشد. شرکت میچینم زیرسازی آسفالت خیابان، جاده و کوچه را به گونه ای انجام داده که از بروز مشکلات آتی مانند خشن شدن سطح خیابان، نشست، ترک خوردگی جلوگیری شود و بهترین نتیجه حاصل شود.

زیرسازی آسفالت پشت بام ها در زنجان

یکی دیگر از خدمات شرکت میچینم در زنجان زیرسازی آسفالت پشت بام ها می باشد که انجام زیرسازی این بخش هم مستلزم رعایت اصول و قوانین خاص خود می باشد.

زیرسازی آسفالت پشت بام ها از آن جهت مهم می باشد که این کار برای عایق کردن سقف منازل در برابر رطوبت و نم باران انجام می شود. زیرسازی آسفالت و آسفات کاری پشت بام از دیگر خدمات شرکت میچینم و تقریبا از پرتقاضا ترین خدمات می باشد.

شما می توانید برای اجرای زیرسازی و آسفالت کاری پشت بام منزل، آپارتمان، برج و مجتمع های اداری و مسکونی، اداره ها، سازمان ها، پل های زیر گذر و سایر موارد دیگر از شرکت میچینم خدمات دریافت کنید.

زیرسازی آسفالت محوطه های بزرگ ( کارخانه ها، کارگاه ها، سوله های ورزشی، انبارها و…) در زنجان

یکی دیگر از خدمات شرکت میچینم اجرای آسفالت کاری و زیرسازی آسفالت محوطه های بزرگ می باشد، صاحبین کارخانه ها و کارگاه ها، سوله های ورزشی، انبارها می توانند برای زیرسازی آسفالت و آسفالت کاری محل مورد نظر خود از شرکت میچینم کمک بگیرند.

خدمات و اجرای زیرسازی آسفالت در زنجان

مراحل زیرسازی آسفالت در زنجان

همان طور که گفتیم زیرسازی آسفالت یکی از برجسته ترین تخصص هایی است که یک شرکت پیمانکاری باید از آن برخوردار باشد. زیرسازی آسفالت از از دو بخش اصلی خاکبرداری پیش از اجرای آسفالت و خاکریزی تشکیل شده است. در ادامه به توضیح مختصر این مراحل می پردازیم:

مرحله ی خاکبرداری

اگر خاک محل مورد نظر که قرار است آسفالت شود نرم باشد ابتدا باید عملیات خاکبرداری انجام گیرد. به این میزان که با توجه به نوع و کیفیت خاک، بین 20 تا 60 سانتی متر از سطح خاک برداشته می شود.

خاکریزی

پس از انجام عملیات خاکبرداری، باید محل مورد نظر توسط خاک جدید که شامل مصالحی مانند شن، ماسه و خاک استاندارد است پوشیده شود که به آن عملیات خاکریزی گفته می شود. پس از انجام عملیات خاکریزی، عملیات آب پاشی و کوبیدن صورت میگیرد.

به این ترتیب با انجام عملیات خاکبرداری جهت برداشتن خاک نرم و نباتی و خاکریزی با خاک استاندارد و مناسب، سطح مورد نیاز برای انجام آسفالت کاری آماده می شود و پس از انجام این مراحل، اجرای آسفالت صورت می گیرد. البته قابل ذکر است که انجام عملیات زیرسازی آسفالت در محل های گوناگون متفاوت است و زیرسازی آسفالت یک جاده ی بین شهری با زیرسازی آسفالت یک کوچه ی که تردد کم است فرق داشته و به همین صورت مصالح و مواد به کار برده شده در آن هم متفاوت است.

ساخت راه ها از دو بخش تشکیل شده است:

  1. زیرسازی
  2. روسازی

زیرسازی

انجام عملیات آسفالت کاری نیازمند یک لایه مصالح زیربنای سنگدانه است که به انجام این پروسه زیرسازی راه گفته می شود. در زیرسازی راه ها و جاده ها، این بخش شامل دو لایه ی زیر اساس و اساس راه می باشد.

به طور کلی لایه‌ های اصلی زیرسازی جاده شامل وارد زیر است:

  1. لایه ی زیر اساس
  2. لایه ی اساس راه
  3. لایه ی آستر
  4. لایه ی رویه

این چهار لایه نقش بنیادین و ویژه ای در راه سازی و جاده سازی دارند و پایه و اساس آسفالت راه ها را تشکیل می دهند.

در زیرسازی خیابان، راه ها و جاده ها شرکت های پیمانکاری باید به موارد زیر توجه ویژه ای داشته باشندئ:

  • میزان رطوبت
  • استحکام و میزان قدرت پیوند با قیر
  • مقاومت در مقابل ضربه
  • مقاومت در برابر صیقلی شدن
  • مقاومت در مقابل سایش

روسازی

پس از آماده شدن استحکام و زیرسازی جاده، باید پوشش سطح اجرا شود که به این مرحله روسازی گفته می شود. به طور کل ترتیب لایه‌ های اصلی زیرسازی و روسازی راه از پایین ترین لایه تا بالاترین لایه شامل موارد زیر می‌ باشد:

  1. بستر طبیعی زمین
  2. بستر تقویتی
  3. لایه های خاکریزی سنگی (راکفیل)
  4. لایه های خاکریزی با تراکم های 90، 95، 100 درصد
  5. خط سابگرید یا رسیدن به بستر روسازی
  6. زیر اساس
  7. اساس
  8. بلک بیس
  9. اندود نفوذی (پریمکت)
  10. آسفالت بیندر (آستر)
  11. اندود سطحی (تک کت)
  12. آسفالت توپکا (رویه)

قیمت و هزینه زیرسازی آسفالت در زنجان

قیمت و هزینه ی زیرسازی آسفالت بسته به نوع مواد و مصالح به کار رفته در آن و همچنین ضخامت آن متغیر می باشد. یکی از مهم ترین عوامل تاثیرگذار در قیمت و هزینه ی زیرسازی آسفالت کیفیت مواد و مصالح به کار رفته در آن می باشد.

در واقع هرچه کیفیت مواد به کار رفته در عملیات زیرسازی آسفالت بالاتر باشد قیمت اجرای آن نیز بیشتر میشود البته علاوه برآن عواملی مانند نیاز به انجام عملیات حفاری، خاکبرداری در صورت وجود خاک نا مرغوب و غیر استاندارد، استفاده از روش دستی یا مکانیکی، متراژ کار و… در تعیین قیمت و هزینه ی زیرسازی آسفالت تاثیرگذار هستند.

شرکت میچینم بصورت کاملا تخصصی در زمینه ی زیرسازی آسفالت فعالیت می کند، برای اطلاع از قیمت زیرسازی آسفالت در زنجان با شماره های شرکت تماس بگیرید.

چرا زیرسازی آسفالت با ما در زنجان به نفع شماست؟

شرکت میچینم به صورت تخصصی در زمینه ی زیرسازی آسفالت و آسفالت کاری فعالیت می کند، به همین دلیل ارائه دهنده ی بهترین قیمت ها و منصفانه ترین هزینه ها می باشد.

شرکت ما پروژه های مختلف آسفالت کاری و زیرسازی آسفالت جاده ها، خیابان ها، کوچه ها، پشت بام ها و محوطه های بزرگ مانند کارخانه ها، کارگاه ها، سوله های ورزشی، انبارها و… با استفاده از بهترین مصالح و مواد استاندارد به صورت دستی و مکانیزه توسط تیم حرفه ای و مجرب با رعایت تمام اصول و قواعد با سال ها تجربه انجام داده و به دلیل داشتن تخصص کافی در این زمینه، هزینه های اضافی و ترمیم را به حداقل می رساند.

زیرا اگر عملیات زیرسازی به صورت حرفه ای و بر اساس اصول انجام نشود، هزینه زیادی به کارفرما متحمل می شود، به همین دلیل باید گفت زیرسازی آسفالت در زنجان با شرکت میچینم به نفع شماست.

مصالح با کیفیت

اجرای مرحله ی زیرسازی آسفالت با استفاده از مصالحی مانند شن و سنگ ریزه مخصوص، سطح مورد نظر پوشانده شده و به وسیله گریدر صاف می شود. از این رو استفاده از مواد و مصالح با کیفیت برای انجام عملیات زیرسازی آسفالت و آسفالت کاری یک امر ضروری است زیرا آسفالت سطح مورد نظر باید قادر به تحمل فشار اعمال شده ناشی از تردد وسایل نقلیه و تغییرات آب و هوایی و… باشد و بتواند در هنگام سایش و ترک به خوبی از خود مقاومت نشان دهد.

افراد متخصص

تنها در صورتی می توان مطمئن شد که تمام جزئیات زیرسازی آسفالتکاری به دقت اجرا شده که از یک تیم حرفه ای و کاربلد در این زمینه استفاده شده باشد و نیاز به دوباره کاری و صرف هزینه های اضافی بیشتر نباشد. شرکت میچینم در زنجان با داشتن تیم حرفه ای و افراد متخصص و بهره گیری از دستگاه های پیشرفته توانسته نسبت به دیگر مجریان کار پیش قدم باشد.

مشاوره رایگان

هرگاه مشتری دنبال خدمات با کیفیت و قیمت مناسب باشد با شرکت میچینم سریعا به آن دست می یابد. خدماتی مانند بازدید از محل، کارشناسی، مشاوره رایگان، برآورد و محاسبه ی هزینه ی زیرسازی آسفالت و آسفالت کاری و ارائه پیش فاکتور رایگان همگی از خدمات شرکت میچینم در زنجان می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و راهنمایی های مفید با ما تماس بگیرید، کارشناسان ما در اسرع وقت در محل حضور یافته و هزینه ی زیرسازی آسفالت و آسفالت کاری محل مورد نظرتان را در اختیارتان قرار میدهد.