10 اشتباه بزرگ هنگام نقاشی کابینت آشپزخانه

نقاشی کابینت آشپزخانه

این روزها نقاشی  کابینت های آشپزخانه   علاقه مندان زیادی دارد  ، زیرا بسیاری از ما  دوست داریم که آشپزخانه خود را فقط با چند دست رنگ جدید به روز کنیم. به نظر می رسد یک پروژه بدون فکر است ، اما این پروژه در واقع فرآینده بالقوه زیادی دارد. از این اشتباهات جلوگیری کنید تا  کابینت هایی ایده آل داشته باشید.

 

1. انتظارات غیرواقعی دارید

کابینت های نقاشی شده آشپزخانه شما زیبا به نظر می رسند ، اما ظاهراً کاملاً صاف به نظر نمی رسند. اگر کابینت ها دارای یک دانه باز قابل مشاهده باشند ، شیارها از طریق رنگ نشان داده می شوند .حتی اگر هنگام رنگ آمیزی چوب کاملاً واضح نباشد ، با خشک شدن رنگ این امر بارزتر خواهد شد. می توانید دانه را با بتونه پر کنید ، اما درست شدن آن می تواند زمان بر و چالش برانگیز باشد.

 

2. به خودتان وقت کافی نمی دهید

“این یک پروژه یک شبه نیست،  مردم اغلب فکر می کنند این یک کار آخر هفته ای است ، اما ساختن آن در زمان آماده سازی مناسب (و البته استراحت میان وعده) حداقل چهار تا هفت روز طول می کشد .

 

3. شما چوب ها را تمیز نمی کنید

هر چقدر هم که فکر می کنید آشپزخانه شما تمیز است ، باید همه چیز را با یک ماده پاک کننده چربی  پاک کنید. در غیر این صورت ، هنگامی که شما یک رنگ با پایه آب را به درب روغنی اضافه کنید ، رنگ نمی چسبد.

شما چوب ها را تمیز نمی کنید

4. درها و کشوها را بر نمی دارید

این اولین قدم مهم است: همه درها را بردارید ، دراورها را بیرون بیاورید و دستگیره های سخت افزاری و لولاها را بردارید . برخی از افراد سعی می کنند با رنگ آمیزی همه چیز – لولاها و همه  ، در وقت صرفه جویی کنند ، اما اگر همه چیز را در کابین آشپزخانه خود رنگ کنید ، کابینت ها و سخت افزارهای شما شروع به تراشه شدن می کنند و علائم سایش را در عرض یک ماه – یا حتی بلافاصله نشان می دهند. هنگامی که رنگ روی لولاها شروع به ترک خوردن کرد ، تنها کاری که می توانید انجام دهید این است که همه چیز را سنباده بزنید و روی آن  را خیس کنید تا رنگ از بین برود .

 

5. از برچسب زدن به جایی که درها ، کشوها و وسایل دیگر را بر می دارید ، صرف نظر می کنید

از آنجا که آنچه قبلاً آویزان شده بود باید به همان مکان برگردد ، ارزش استفاده از برچسب های شماره دار برای کمک به شما در یادآوری اینکه همه چیز کجا می رود خوب است. یک تکه نوار نقاب چسبیده به پشت هر قطعه بسیار خوب خواهد بود.

 

6. از سنباده زدن صرف نظر می کنید

حتی اگر کابینت های شما در شرایط کاملاً مطلوبی قرار دارند ، باز هم باید آنها را سنباده بزنید تا رنگ بچسبد. از کاغذ سنباده  استفاده کنید  و به همه سطوح سنباده بکشید. این یکی از مهم ترین کارها در نقاشی کابینت آشپزخانه های خود می باشد که باید در اولویت قرار دهید.

 

7. سطح شما قبل از رنگ آمیزی بدون گرد و غبار نیست

قبل از اینکه فکر کنید این برس را به رنگ آغشته کنید ، هر نوع گردو غبار را جاروبرقی کنید . فقط چند تکه گرد و غبار می تواند ظاهر را خراب کند :  شما یک سنگ ریزه خواهید یافت و به نظر می رسد که روی ماسه نقاشی کرده اید.برای رفع آن ، باید آن را سنباده بزنید و دوباره آن را رنگ کنید. پس قبل از رنگ کردن کابینت ها ، ابتدا آن ها را تمیز کنید.

سطح شما قبل از رنگ آمیزی بدون گرد و غبار نیست

 

 

8. رنگ را اشتباه انتخاب می کنید

البته ، هیچ رنگ درست یا غلطی برای آشپزخانه شما وجود ندارد.  برای کابینت ها مهم است که بار اول آن را درست انجام دهید: “این پروژه آسان است اما اگر از رنگ آن خوشتان نیاید به زودی می خواهید دوباره آن را انجام دهید.” ما  پیشنهاد می کنی که یک تابلوی پوستر بزرگ را با یک قوطی تستر به همان رنگی که در نظر دارید نقاشی کنید (شما می توانید یک تخته کوچک را  تهیه کنید). “آن را در کنار صفحه پشتی و لوازم خود آویزان کنید و مطمئن شوید که واقعاً رنگ مورد نظر شماست.”

 

9. رنگ ارزان را انتخاب می کنید

شما با یک رنگ خوب یکدست تر می شوید. بیشتر آشپزخانه ها به کمتر از دو گالن رنگ احتیاج دارند ،  مهارت های آماتور خود را با بهترین و آسان ترین مواد استفاده کنید. رنگ های ارزان قیمت همیشه از کیفیت خوبی برخوردار نمی باشند و ارزش ندارند کابینت آشپزخانه خود را با آن ها خراب کنید.

نقاشی کابینت آشپزخانه

10. عجله می کنید تا کابینت ها را دوباره پس دهید

بله ، خیلی صبر آور است که روزها صبر کنید تا رنگ بهبود یابد. اما اگر به طور تصادفی رنگ را لکه دار کنید ، باید در را سمباده بزنید و آن را دوباره رنگ کنید . پس عجله نکنید و بگذارید رنگ به خوبی جا بیافتد و سپس وسایل خود را به داخل کابینت ها وارد کنید.

مطالب مرتبط