روش های اصولی برای ایجاد فنگ شویی در حمام

فنگ شویی که به معنای باد و آب است , یک فلسفه و فن باستانی در چین است و برای پیدا کردن دکوراسیون مناسب و چیدمان درست اشیا در ساختمان های مسکونی , تجاری , باغ و … استفاده می شود تا بهترین اثر را بر سلامتی , شادی ,موفقیت و به طور کلی انرژی مثبت داشته باشد. یکی از انرژی ها  در فنگ شویی عنصر آب است که مربوط به ثروت و خرد  است. به همین دلیل است که حمام محلی است که باید با اصول فنگ شویی به آن توجه داشت.

 

امروزه حمام های مدرن اتاقی برای استراحت ، پاکسازی و تجدید قوا هستند. حمام می تواند فضایی لوکس باشد که شما را به وجه بیاورد. در اینجا چند نکته ساده برای ایجاد فنگ شویی خوب در حمام آورده شده است.

 

صرفه جویی در مصرف آب

فنگ شویی  فلسفه ای است که خانه ما را به محیط و طبیعت متصل می کند.  صرفه جویی در مصرف آب در حمام  انرژی خوبی ایجاد می کند. هوشیاری و مراقبت شما در استفاده از این منبع گرانبها انرژی خوبی روانه طبیعت می کند. این کار می تواند به سادگی نصب دستگاه های کم مصرف آب ، دوش گرفتن کوتاهتر و ترمیم نشتی باشد.

 

صندلی توالت را ببندید

توالت فرنگی از مواردی است که باید در فنگ شویی در حمام به آن توجه کنید. صندلی توالت را بسته نگه دارید. این عادت ساده باعث کاهش رطوبت در حمام می شود و کپک  را به حداقل میرساند.

 

درب حمام را بسته نگه دارید

مشابه درب توالت ، درب حمام نیز روش دیگری است که در صورت باز بودن انرژی های منفی می تواند به داخل حمام برود .به طور کلی ، برای داشتن فنگ شویی خوب  در حمام درب حمام خود را بسته نگه دارید.

 

توالت را پنهان کنید

در صورت امکان ، بهتر است توالت را برای داشتن فنگ شویی بهتر پهان کنید. شما می توانید این کار را با طراحی سرویس بهداشتی به گونه ای انجام دهید که از داخل حمام آن را مشاهده نکنید.برای این کار میتوانید از یک پارتشین یا جداکننده و یا حتی از پرده حمام کمک بگیرید.

 

آینه روی در حمام

در بیشتر موارد ، اگر بتوانید آینه را در قسمت بیرونی درب حمام نصب کنید ، باعث بهبود فنگ شویی حمام می شود. آینه در حمام به منظور پاک کننده استفاده می شود و همچنین انرژی منفی را دور می کند. همچنین آینه باعث بزرگ تر شدن فضا ،روشن تر شدن و جذب انرژی ثروت و فراوانی شود.

 

 

گیاهان

یک گیاه آپارتمانی سبز زنده یکی از محبوب ترین راه ها برای بهبود فنگ شویی حمام  است. این گیاه انرژی را به انرژی حیاتی تبدیل می کند. آب گیاهان را تغذیه می کند ، آنها را قوی و سرزنده می کند. به علاوه ، عنصر طبیعت را به حمامتان وارد می کنید.از جمله گیاهان مناسب که با گرما و رطوبت حمام مشکلی ندارند می توان به سرخس بوستون ,آگلونما ,برگ عبایی و آلوئه ورا اشاره کرد.

 

فنگ شویی در حمام

 

محصولات خود را شسته و رفته کنید

به طور منظم  کالاهایی که در حمام نگهداری می کنید مانند لوازم آرایشی ، مواد بهداشتی و داروها را از لحاظ تاریخ انقضا و سالم بودن چک کنید ، بنابراین هر آنچه منقضی شده یا دیگر لازم نیست را رها کنید.  در اصول فنگ شویی ، آنچه در خانه ذخیره کرده اید ، بر سلامتی و شادابی شما تأثیر می گذارد. بنابراین حتی اگر از آن استفاده نمی کنید ، روی انرژی شما تأثیر می گذارد پس با خیال راحت رها کنید هر آنچه نیاز ندارید.

 

حوله های خود را زود به زود تعویض کنید

حوله ها می توانند تجمع باکتری ها و بوها باشند. در صورت امکان آنها را عمیق تمیز کنید و یا با حوله های جدید جایگزین کنید. پوست شما حساس ترین اندام بدن شما است و انرژی حوله هایی را که روی  بدنتان قرا می دهید جذب می کند!

 

عمیق تمیز کردن

از آنجا که حمام اتاقی برای پاکسازی و تصفیه بدن است ، حتماً مرتباً حمام را تمیز کنید. تا حد امکان از محصولات تمیز کننده خوشبو استفاده کنید. . شما می توانید مانند اندام خود به حمام خود فکر کنید. بیایید آن را تمیز نگه داریم و به آن توجه کنیم!

مطالب مرتبط