3 اشتباه در طراحی اتاق نشیمن که مرتکب می شوید

طراحی اتاق نشیمن

آیا حس می کنید در طراحی دکوراسیون اتاق نشیمن خود اشتباه می کنید ؟! ما راه حل آنها را داریم!

 

در طراحی داخلی ، اشتباه کردن بدون اینکه از آن مطلع باشید بسیار ساده و رایج است. چه در حال نگهداری وسایل منسوخ شده از مد افتاده باشیم و چه در تغییر پرده ها یا عکسهای خانوادگی روی دیوارها ، این اشتباهاتی است که می تواند کل طراحی اتاق را از بین ببرد. امروز قصد داریم روی 3 اشتباه در طراحی اتاق نشیمن که احتمالاً مرتکب شده اید ، تمرکز کنیم و به شما در نحوه حل آنها کمک کنیم.

 

 

گاهی اوقات سخت است که بفهمیم وقتی خانه خود را تزئین می کنیم دقیقاً چه اشتباهی انجام داده ایم. شاید ما به سراغ یک سبک واحد برویم که فقط روی آن تمرکز کنیم یا شاید از آن مبل قدیمی استفاده کنیم که چند سال در خانه بود و خاطراتی را برای ما به ارمغان می آورد که نمی خواهیم فراموش کنیم.

 

خوب ، امروز ما قصد داریم روی 3 اشتباهی که ممکن است در دکوراسیون منزل خود مرتکب شوید تمرکز کنیم که باید بلافاصله برطرف شود!

 

اشتباه در روی تودوزی شما

طراحی اتاق نشیمن

کاری که هرگز نباید انجام دهید این است که هنگام جستجوی صندلی راحتی ، مبل ، صندلی و غیره به سراغ یک جنس خوب بروید . اگر می خواهید روی آن بنشینید ، باید راحت باشد ، نه تنها به خاطر شما بلکه به خاطر مهمانانی که در فضای خود پذیرایی می کنید.

 

وقتی نوبت به یافتن یک مبلمان می رسد ، ممکن است کمی بیشتر خرج کنید و برای خانه خود چیزی تهیه کنید که مدت طولانی دوام داشته باشد ، تا کیفیت و سبک آن را با گذشت سال حفظ کنید.

طراحی اتاق نشیمن

پس سعی کنید اولویت اول خود را برای اتاق نشیمن به راحتی و نرمی صندلی ها اختصاص بدهید.

 

انتخاب مبل اشتباه

انتخاب مبل

یک اتاق نشیمن عالی با یک مبل عالی شروع می شود . گاهی اوقات اینجاست که بسیاری از مشکلات وجود دارد. شاید شما پارچه درست را برای هماهنگی با بقیه مبلمان خود انتخاب نمی کنید ، یا شاید این رنگ یا سبکی است که با دکوراسیون منزل شما کار نمی کند . یک مبل خوب کلید راحتی در اتاق نشیمن است و باید به عنوان یک قطعه اساسی که باید با دقت انتخاب شود ، در اولویت باشد.

 

اول از همه ، به ارتفاع صندلی توجه کنید. نشستن و برخاستن  از صندلی کوتاه یا خیلیبلند ، ناراحت کننده است. اول از همه ، به چیزی ساده بچسبید. چیزی انتخاب کنید که  سبک آنها با بقیه اتاق نشیمن راحت تر است و هرگز از مد نمی افتد. و البته ، به کیفیت مواد و شکل آن توجه کنید ، زیرا این کار باید بی انتها و با کیفیت باشد.

انتخاب مبل برای اتاق

 

خرید فرشی که خیلی کوچک است

فرش مناسب اتاق نشیمن

تقریباً برای هر طراح داخلی یکی از اشتباهات اصلی در یک خانه فرش با اندازه کوچک است. اشتباه نکنید که از یک فرش کوچک در اتاق نشیمن استفاده کنید و همچنین با افزودن فرش بزرگ به اتاق کوچک اشتباه نکنید .

 

هنگامی که یک فرش کوچک را در یک اتاق نشیمن ، زیر یک میز مرکزی یا یک مبل اضافه می کنید ، با مبلمان هماهنگی خوبی ندارد و فضای خالی زیر قطعات مهم مبلمان باقی می ماند. در نظر بگیرید که سراغ یک فرش بزرگتر بروید که فضای مبل ، میز وسط و صندلی را بپوشاند.

 

با این حال ، وقتی فرش بزرگتری برای یک اتاق کوچک انتخاب می کنید ، مقداری از فضا را می گیرد و باعث می شود فضای اتاق حتی کوچکتر شود. پس همیشه در  انتخاب فرش اتاق نشیمن دقت کنید و اندازه مناسبی برای آن در نظر بگیرید . همچنین اگر در خانه خود از فرش استفاده نمی کنید ، از زیر فرشی ها برای بخش های مختلف استفاده کنید تا تم و رنگ اتاق نشیمن خود را جذاب تر به نظر برسانید.

طراحی اتاق نشیمن

 

امیدوارم که دیگر اشتباهات مرتبط با طراحی اتاق نشیمن خود را تکرار نکنید و طراحی عالی برای دکوراسیون این بخش از خانه خود داشته باشید.  فراموش نکنید که برای ایده های بیشتر دکوراسیون همراه مجله تخصصی میچینم باشید.

مطالب مرتبط