16 ایده چیدمان برای استفاده بیشتر از بالکن آپارتمانی کوچک

استفاده بیشتر از بالکن آپارتمانی کوچک

در روزهای گرم و آفتابی  و عصرهای آرام تابستان ، بالکن  ، هر اندازه که باشد ، یک منظره دلنشین است. بنابراین اگر در حال حاضر از بالکن آپارتمانی کوچک برخوردار هستید ، ما چند ایده تزیین و چیدمان برای استفاده بیشتر از این فضا داریم . ده ها ایده عالی برای تبدیل یک فضای بیرونی غفلت شده به یک پاتوق عالی برای استراحت و سرگرمی وجود دارد.

 

دکوراسیون مقرون به صرفه

دکوراسیون مقرون به صرفه

این ایده چیدمان کوچک و کم هزینه را برای بالکن آپارتمانی کوچک خود در نظر بگیرید و آن را برای استراحت و نشستن فوق العاده جذاب کنید . بالکن های آپارتمانی معمولی دارای کف بتونی هستند . خوشبختانه ، شما می توانید کاشی های آن را به راحتی عوض کنید . نصب آنها بسیار ساده است و با چسباندن قطعات به یکدیگر بسیار آسان است. و اگر شما یک مستاجر هستید ، باید بدانید که آنها قابلیت کنده شدن و  حذف را دارند.

 

مهم ترین تزییت بالکن بالا را کاشی های آن شکل داده اند ولی چند ایده تزئین دیگر وجود دارد که ارزش آن را دارد که در بالکن خود از آن استفاده کنید . نیمکت صرف قهوه یا چای  کوچک در بالا سمت چپ را بررسی کنید. همچنین یک صندلی چوبی کوچک دیگر برای نشستن و استراحت در دو طرف این بالکن کوچک وجود دارد.

 

حریم شخصی با بامبو

حریم شخصی با بامبو

چه کسی پروژه های ساده را که توسط خود به راحتی انجام می شود و  به فضا کارایی و سبک می بخشد را دوست ندارد؟ این ایده  حریم خصوصی فوق العاده مقرون به صرفه بسیار جالب است. کافیست چند چوب بامبو را  با استفاده از بندهای زیپ و طناب به هم متصل کرد. پس از نصب  با چراغ های رشته ای فانوس می توانید جذابیت آن را چند برابر کنید.

 

مینی بالکن آپارتمانی کوچک آرامش بخش

مینی بالکن آپارتمانی کوچک آرامش بخش

این طراح خلاق بالکن کوچک و بتونی خود را به مکانی دنج و  کوچک تبدیل کرده است. در ابتدا ، او با نصب یک طاقچه سفید در بالای دیوارهای بالکن موجود خود ، باعث شد فضایی را برای قرار دادن گیاهان گلدان و چندین وسیله تزئینی ایجاد شود. سپس دورتادور بالکن کوچک خود را با حصیرها پوشانده است.  از آنجا که بالکن وی رو به ساختمانهای دیگر است ، برای حفظ حریم خصوصی صفحه های مشبک سفید نصب کرده است . همچنین یک نیمکت ذخیره سازی (در سمت راست) مخصوص فضا ساخته است که در عین استفاده برای نشستن ، وسایل هم در داخل آن ذخیره می شود.

 

اتاق دنج در فضای باز

اتاق دنج در فضای باز

عکس قبل و بعد از چیدمان این بالکن کوچک آپارتمانی شما را شگفت زده خواهد کرد. هدف ایجاد فضایی می باشد که مانند فضای داخلی خانه احساس شود.  یک فرش در فضای باز با الگوی پیمایشی پر جنب و جوش کف بتونی را می پوشاند. یک عدد مبل حصیری و مصنوعی و میز قهوه ساخته شده از پلی پروپیلن انعطاف پذیر ، راحتی فضای داخل خانه را در بیرون فراهم می کند. صندلی تاشو ساج یک جای دیگر برای نشستن اضافه می کند.

 

بالکن با دیوار کاشت

چیدمان بالکن آپارتمانی کوچک

یک دیوار کاشت این بالکن دوست داشتنی را تنظیم می کند . چراغ های رشته ای لمس جشن  را اضافه می کنند.  صندلی های راحتی و کف چوبی فضا را واقعا زیبا کرده است.

 

چیدمان بالکن آپارتمانی کوچک فانتزی

چیدمان بالکن آپارتمانی کوچک فانتزی

یک صفحه نمایش جذاب برای حفظ حریم خصوصی این بالکن شیک و کوچک را محصور می کند. گیاهان گلدانی باعث افزایش سبزگی فضا می شوند. مبلمان حصیری با رنگ های انرژی زا زرد و نارنجی فضا را زنده می کند.

 

سبک ولی جذاب

سبک ولی جذاب

این فرد خلاق  به لطف وسایل و گیاهانی که به طور هوشمندانه چیده شده اند ، بالکن کمی ناجور خود  را به مکانی دنج  و آرامش بخش تبدیل کرده است.

 

در سمت چپ یک صندلی آکاپولکو قرار دارد که نه تنها چشمگیر به نظر می رسد بلکه راحت است. همچنین ، صندلی برای استفاده در فضای باز درجه بندی شده است. در پایین سمت راست یک میز کوچک قرار دارد که در صورت عدم نیاز صاف تا می شود. یک فرش نخی قابل شستشو در ماشین چیزی نرم را برای پاهای برهنه فراهم می کند. یک جعبه قدیمی به عنوان پایه گیاه جان تازه ای به فضا می بخشد . بیش از دوازده گیاه مختلف که از گیاهان طبیعی یا گل های فصلی پر شده اند جذابیت استقبال آمیزی را ایجاد می کنند. سیمی که نرده را پوشانده است برای ایمن نگه داشتن گربه و سگ کاربرد دارد.

 

حریم خصوصی

چیدمان بالکن آپارتمانی کوچک

با یک صفحه محافظ به رنگ  قرمز که در تصویر بالا دیده می شود ، خود را در برابر باد ، خورشید و چشم های کنجکاو محافظت کنید . این صفحه نمایش ها دارای اتصال دهنده های کوچکی هستند که به راحتی آویزان می شوند. بسیاری از فروشگاه های دکوراسیون منازل این موارد را  به فروش می رسانند. مورد دیگر کفپوش است (همان کاشی های عرشه که در ایده اول نشان داده شده است).

 

 

مبلمان بتونی

مبلمان بتونی

ویژگی های خانه و لوازم تزئینی ساخته شده از بتن جذاب هستند  . در اینجا ، یک میز شیک ساخته شده از بتن ،  به صندلی های حصیری شیک و چوب ساج نگاه کنید که هر دو جلوه زیبایی دارند و فضا را بالا می برند.

 

مبلمان حصیری

چیدمان بالکن آپارتمانی کوچک

این بالکن کوچک  دارای مبلمان ساخته شده دستی و حصیری است. الیاف تراکم بافتی دلپذیر به فضایی اضافه می کند که هم روستایی است و هم پیشرفته. در عین سادگی می توان جذابیت و آرامش را در چیدمان این بالکن کوچک آپارتمانی حس کرد.

 

مبل پالت در فضای باز

مبل پالت در فضای باز

این بالکن فوق العاده جذاب  ثابت می کند که برای لذت بردن از فضای بیرون خود به منظره ای زیبا احتیاج ندارید.

 

یک مبل مقطعی از پالت چوبی با کوسن های توری در فضای باز ، بالکن شما را به یک پاتوق دنج تبدیل کرده است. رشته ای از چراغ های رشته ای به سبک فانوس در شب کمی جذابیت محیط را به ارمغان می آورد.  یک فرش پنبه ای قابل شستشو روی زمین قرار دارد.

 

جلوگیری از آفتاب با سایبان پارچه ای

چیدمان بالکن آپارتمانی کوچک

طراح داخلی  بالکن شیک خود را در اینستاگرام به اشتراک گذاشته است . مبلمان ساخته شده از چوب اقاقیا  است. فانوس های پارچه ای در طول روز زیبا به نظر می رسند در حالی که شب نور ملایمی به شما می بخشند. چراغ های خورشیدی در گلدان ها نور اضافی ایجاد می کنند. از آنجا که طراحی این بالکن در طول روز وقت زیادی را در بالکن می گذارد ، یک سایبان پارچه ای نصب کرده است.

 

یک جنگل کوچک شهری

یک جنگل کوچک شهری

با تبدیل بالکن خود به یک جنگل کوچک شهری ، خانه خود را جذاب تر کنید. این فضای بیرونی و دوست داشتنی که در تصویر بالا دیده می شود ، با سبزی زیبا و گل های فصلی پوشانده شده است.  یک نیمکت ساده در سمت راست فضای کمی برای ذخیره سازی فراهم می کند. میز کوچک همچنین می تواند هنگام خوذدن چای یا مطالعه کتاب مود استفاده قرار بگیرد. روی زمین یک فرش سیاه و سفید در فضای باز قرار دارد.

 

بالکن دوستدار سگ

چیدمان بالکن آپارتمانی کوچک

توله سگ دارید؟ این  بالکن دست شما را به یک تکه بهشت مخصوص ​​سگ تان تبدیل می کند. یک حصار چوبی سفید ، یک خانه  شایان ستایش برای سگ شما ، مقداری چمن مصنوعی و البته چند گیاه کاشته شده از گلهای مروارید آفریقایی ، پارکی مناسب برای  سگ شما ایجاد کرده است .

 

کفپوش بیرونی ارزان قیمت

کفپوش بیرونی ارزان قیمت

این بالکن حس کمی سنتی دارد. حصیر هایی که حریم خصوصی را امن نگه می دارند و چوب هایی که کاملا روستایی به نظر می رسند .  چراغ های رشته ای و چوب  بامبو آویزان از سقف فضای کوچک این بالکن را جذاب کرده است . یک فرش بافته شده چرک ، لایه دیگری از راحتی را به وجود می آورد.

 

مبلمان بالکن چند منظوره

مبلمان بالکن چند منظوره

افرادی که دستی در انجام مهارت های نجاری دارند ، می توانند این قطعه چشمگیر از مبلمان بالکن چند منظوره را بسازند . این طراحی مبتکرانه فضای زیادی را برای نشستن با نیمکت و ذخیره سازی عمودی ترکیب می کند. ساختار مشبک عمودی فضای قفسه بندی مناسب برای اشیا کوچک و گیاهان کوچک را فراهم می کند. جعبه های ساخته شده زیر نیمکت داخلی می تواند برای ذخیره کردن وسایل یا به عنوان صندلی یا میزهای اضافی استفاده شود. به چمن نرم و مصنوعی که کف بتن را پوشانده است توجه کنید.

مطالب مرتبط