چگونه یک روف گاردن مدرن داشته باشیم!

چگونه یک روف گاردن مدرن داشته باشیم!

حتما شما هم جهت طراحی روف گاردن منزل خود در وبسایت ها به دنبال ترفند ها و راه های زیادی گشته اید. اما برای شما نتیجه ای نداشته و هم چنان به جستجو پرداخته اید. هم چنین می بایست به این موضوع توجه کنید که اگر روف گاردن شما طراحی درست و اصولی نداشته باشد ممکن است در نگاه دیگران جذاب به نظر نیاید و از سپری کردن وقت خود در آن جا لذتی نبرید. از این رو طراحی روف گاردن مدرن و به کار گیری روش های درست و اصولی از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد. در این مطلب سعی کرده ایم مواردی که موجب می شود یک روف گاردن درست و اصولی داشته باشید را بیان کنیم. پس اگر طراحی روف گاردن منزل شما برایتان از اهمیت بالایی برخوردار است به هیچ عنوان این مطلب را از دست ندهید.

روف گاردن مدرن

پیش از آنکه به عناصر سازنده ی یک روف گاردن مدرن بپردازیم می بایست به این نکته توجه کنیم که روف گاردن نه جزو دکوراسیون داخلی و نه جزو دکوراسیون بیرونی محسوب می گردد. بلکه روف گاردن ها یک طراحی بینابینی از دکوراسیون داخلی و خارجی نیز می باشند. ممکن است شما در طراحی روف گاردن ها برخی از المان هایی که در طراحی داخلی و دکوراسیون خارجی به کار گرفته می شوند را مشاهده نمایید. طراحی روف گاردن بسیار شبیه به طراحی باغ ها و باغچه ها می باشد  و تنها باید تمهیداتی برای مقاومت اشیا در نظر گرفت.

 

استفاده از کفپوش در طراحی روف گاردن

اگر می خواهید روف گاردن خود را به بهترین نحو و به بهترین شکل طراحی کنید از نقش کف پوش ها غافل نشوید. در طراحی روف گاردن های مدرن با در نظر گیری بودجه و شرایط از کفپوش های متفاوت و با قیمت های مختلفی استفاده می شود. از جمله گزینه هایی که به زیبا تر شدن و چشم گیر تر شدن کف روف گاردن کمک فراوانی می کنند متریال هایی هم چون چوب، چمن مصنوعی، موزاییک و سنگ های زیبای تزئینی می باشد. هم چنین می توانید از سنگ ریزه هایی که جنبه ی تزئینی دارند در کنار چمن ها و چوب هایی که در روف گاردن خود تعبیه نموده اید استفاده کنید. هم چنین می توانید از کاشی های شکسته جهت تزئین کف روف گاردن استفاده نمایید.

کفپوش در طراحی روف گاردن

به کار گیری سایبان و آلاچیق

برخی از آلاچیق ها وحود دارند که جهت استفاده در فضای باز هم چون روف گاردن بسیار مناسب و کاربردی می باشد. اگر می خواهید به فضای روف گاردن خود حالت سنتی بدهید بهتر است از آلاچیق هایی بهره بگیرید که به صورت سنتی ساخته شده و با مکان هایی که دارای دکوراسیون مدرن هستند تناسب نداشته باشد. با به کار گیری آلاجیق و سایبان ها می توانید به راحتی در زیر آن ها به استراحت پرداخته و از زیبایی و شادابی محیط خود نهایت لذت را ببرید. آلاچیق ها و سایبان ها مناسب روف گاردن های مدرن می باشند مگر آنکه با توجه به سلیقه ی شخصی شما به صورت سنتی ساخته شوند.

به کار گیری سایبان و آلاچیق

نقش مبلمان در روف گاردن های مدرن

المان هایی هم چون مبل، میز و صندلی، باربیکیو و سایبان همه و همه جزو مبلمان و وسایل رفاهی در روف گاردن های مدرن به حساب می آیند. صندلی هایی که جهت استفاده در روف گاردن مناسب می باشند، صندلی های حصیری، فلزی و جوبی می باشند. اگر این صندلی ها را در قسمت زیرین آلاچیق ها و سایبان ها به کار بگیرید محیطی زیبا و چشم نواز در روف گاردن خود رقم بزنید. جهت طراحی روف گاردن مدرن نیز می توانید از صندلی هایی که طرح فرفورژه دارند نیز استفاده کنید. این نوع صندلی ها بسیار سبک بوده و زیبایی منحصر به فردی نیز دارند.

نقش مبلمان در روف گاردن های مدرن

آبنما و استخر

اگر می خواهید از آب در طراحی روف گاردن خود استفاده کنید می بایست آبنما و استخر را به کار بگیرید. اگر قصد دارید آبنمایی بسازید که با طراحی مدرن روف گاردن شما هماهنگی داشته باشد می بایست از انواع دیواری یا انواع آبنماهایی که دارای سیستم هوشمند هستند استفاده کنید. هم چنین اگر می خواهید که از استخر در روف گاردن منزل خود بهره بگیرید می بایست ابتدا هزینه های مربوط به آن را در نظر گرفته و سپس نسبت به ساخت آن اقدام نمایید.

آبنما و استخر

 

مطالب مرتبط