بایدها و نبایدهای تزیین خانه با آینه

تزیین خانه با آینه

آینه ها ترکیبی کامل از سبک و عملکرد را دارند. اگرچه آینه ها یک هدف تزئینی دارند ، اما برای ایجاد جلوه های نهایی در ظاهر شما قبل از بیرون آمدن از درب خانه ضروری هستند. به علاوه ، آنها این توانایی را دارند که فضای کوچکی را بزرگتر احساس کنند و یک اتاق تاریک سبکتر به نظر برسد . در مورد بهترین محل  قرارگیری آینه در خانه خود کنجکاو هستید؟ ما  بهترین روش های تزیین خانه با آینه و نبایدهای آویختن آینه را بیان کرده ایم.

 

قبل از اینکه شروع به تزیین خانه با آینه کنید

نورپردازی را در نظر بگیرید.  نور اتاق شما باید دقیقاً محل قرارگیری آینه را مشخص کند. موقعیت فقط مهم نیست – نور اطراف آینه نیز ضروری است. برای کسی که می خواهد” حقیقت “را ببیند ، نور طبیعی بهتر است بنابراین آویختن آینه را در روبروی  پنجره در نظر بگیرید.

 

شیب در موارد خاص کار می کند.  اگر فضا یا باند کافی برای آینه تمام قد وجود نداشته باشد ، می توان به آن شیب داد.  قرار نیست همه آینه ها به دیوار بچسبند .

 

یک سیم کابلی که از یک قلاب یا میخ آویزان شده باشد ، برای  آویزان کردن یا قرار دادن ایمن آینه مهم است .

  آویزان کردن آینه

 

آینه را کجای خانه قرار دهیم ؟

درب ورودی : اولین احساسی است که مهمانان از زیبایی شما دارند. قرار دادن آینه مستقیماً بالای یک میز ، لحظه ای جلوه دلپذیری به فضای شما می بخشد. به علاوه ، این فرصتی مناسب برای داشتن یک نگاه نهایی قبل از بیرون رفتن از در است.

 

کنار جا لباسی : آن را حداقل 5-4 اینچ بالای قسمت انتهایی قرار دهید.  اما بسته به ضخامت قاب ، ممکن است بخواهید بالاتر بروید تا سایه ای تیره روی دکوراسیون خود نبینید.

 

در دستشویی : در حالی که بسیاری از سینک ظرفشویی ها دارای آینه های بدون قاب هستند که با چسب بر روی دیوار نصب شده اند ، بسیاری از طراحان توصیه می کنند که برای ایجاد جذابیت بصری ، یک متخصص را بیاورید تا قاب آن آینه را اضافه کند. (گزینه کم هزینه تری نسبت به شکستن آینه از دیوار و شروع آن از ابتدا!)

 

روی سطوح دشوار : “اطمینان حاصل کنید که قطعه های مته مخصوصی را که منحصراً برای کاشی ، شیشه یا بتن ساخته شده اند ، دارید . سپس حلق آویز را با سخت افزار مناسب از سر بگیرید مانند اینکه روی دیوار خشک آویزان هستید.

 

روی درب : یک آینه تمام قد انتخاب کنید و آن را طوری قرار دهید که تا حد ممکن در را اشغال کند.

آینه را کج قرار دهیم

 

آینه را از کجا آویزان کنید

در یک اتاق نشیمن با نوردهی جنوبی ، می خواهید از نور دنج بعد از ظهر نهایت استفاده را ببرید ، بنابراین آینه را روی دیوار مقابل پنجره قرار دهید ،  اگر اتاق خواب است ، یا جایی که می خواهید از نور صبح بزرگ استفاده کنید ، پنجره مجاور را امتحان کنید.

 

اتاق ناهار خوری یکی از محبوب ترین فضاهای آینه های نمایشی است ، به خصوص اگر یک لوستر زیبا برای انعکاس وجود داشته باشد. اما ، مراقب باشید. اگر یک لوستر با لامپ در معرض دید داشته باشید ، بازتاب آن می تواند بسیار واضح باشد. در عوض ، یک آینه قدیمی را امتحان کنید تا آن را پخش کند.

 

سالن ورودی یکی از بهترین مکان های خانه برای آینه است . این بخش نه تنها زیباست ، بلکه ابزاری برای بزرگتر و روشنتر نشان دادن فضاست.

 

نکات و ترفندها

به سبک تزئین خود پایبند باشید. اگر سبک شما مدرن تر است ، از یک قاب روستایی ، چوبی چشم پوشی کنید و یک طرح فلزی با یک قاب براق را انتخاب کنید. هنگام انتخاب آینه مناسب برای سبک و رنگ خانه ، زیبایی مهم است.

 

یک گروه بندی را امتحان کنید. آویختن گروهی از آینه ها روی دیوار راهی آسان برای افزودن شخصیت به یک فضا است. فقط مطمئن شوید که آنها را به همان روشی که آثار هنری در نظر گرفته می شود ، آویزان کنید. داشتن فضای مساوی بین هر آینه مهم است.

 

اتاق های بلند از آینه های عمودی بهره می برند ، در حالی که اتاق های بلند با آینه تنظیم شده به صورت افقی بهتر عمل می کنند .

 

مکان خطرناک دیگری که نباید آینه را در آن قرار دهید : بالای تخت می باشد.  اگر این فکر را می کنید ، باید یک حرفه ای استخدام کنید تا کار را با خیال راحت انجام دهد.

 

 

این ها مهم ترین مواردی بودند که می توانید در تزیین خانه خود با آینه ها به کار ببرید. امیدوارم این مقاله برای شما مفید واقع قرار گرفته شده باشد.

مطالب مرتبط