نحوه استفاده از شمع ها در خانه و فنگ شویی

استفاده از شمع ها در فنگ شویی

بسیاری از وسایل دکوراسیون مدرن دارای دستورالعمل های خاصی برای استفاده  هستند و شمع ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند. در واقع ، اگر بدانید که چگونه از شمع ها در خانه خود  به طور استراتژیک استفاده کنید ، شمع ها می توانند به یک زیبایی منحصر به فرد و بسیار قدرتمند در دکوراسیون داخلی منزل شما تبدیل شوند.

 

شمع ها بعد از شومینه ، یکی از قوی ترین عناصر فنگ شویی در فضای شما هستند. از آنجا که آنها بسیار قدرتمند هستند ، دستورالعمل های خاصی برای فنگ شویی وجود دارد که می خواهید آنها را دنبال کنید تا انرژی فنگ شویی در خانه شما بهبود یابد.

 

شمع ها انرژی و الهام را فرا می گیرند و به کاهش استرس روزانه کمک می کنند. شمع ها همچنین کیفیت خلاقانه و پرانرژی انرژی را به هر فضایی می رسانند – درخشش آنها می تواند فضای اتاق را پر از علاقه به مقدسات زندگی کند.

 

اتاقهای ایده آل

اگر در خانه شما یک مکان وجود دارد که نباید بدون شمع باشد ، قطعاً اتاق خواب شماست . اتاق های خواب مدرن به شدت فاقد کیفیت حیاتی و انرژی بخشی هستند و شمع های سوزان – به ویژه شمع های با کیفیت خوب – می توانند فضا را تصفیه و گرم کنند. علاوه بر اتاق خواب ، شمع ها برای استفاده در حمام و اتاق نشیمن نیز بسیار عالی هستند .

 

با استفاده از دستورالعمل های فنگ شویی عمیق تر ، در بعضی مناطق شمع مورد استقبال قرار می گیرد و در سایر مناطق خانه شما با احتیاط استفاده می شود . مهم است که بدانید کجا آنها را آزادانه اضافه کنید و چگونه استفاده کنید .

 

بهترین مناطق استفاده از شمع در خانه

از شمع بهتر است در مناطق فنگ شویی در جنوب ، جنوب غربی ، شمال شرقی و مرکز خانه شما استفاده شود. هنگام استفاده از شمع به عنوان روش های درمان  ، به رنگ آنها و همچنین رنگ نگهدارنده شمع توجه داشته باشید – خصوصاً اگر از شمع های مخصوص نور استفاده می کنید.

 

از آنجا که شمع ها بیان نیرومندی از عنصر فنگ شویی هستند ، بهتر است در مناطق سه ضلعی قرار بگیرند که با انرژی آتشین رشد می کنند . با این کار شمع در خانه شما هماهنگ و سالم خواهد بود.

 

شما می توانید از شمع ها در هر جایی خانه ای خود استفاده کنید.   این تنها به خلاقیت شما بستگی دارد و اینکه چگومه شمع ها را با دکوراسیون و رنگ خانه خود ترکیب کنید.

 

 

شمع های با کیفیت

شمع های خاص مزایای سلامتی دارند و می توانند کیفیت هوای داخل خانه شما را بهبود ببخشند. ارزش سرمایه گذاری در شمع های طبیعی مانند موم یا سویا را دارد یا در صورت استفاده از پارافین مطمئن شوید که تهویه عالی دارید.

 

خودتان تحقیق کنید و به دنبال بهترین شمع هایی که توانایی خرید آن را دارید بروید. اگر بودجه خوبی دارید ، ابتدا روی شمع های اتاق خواب خود سرمایه گذاری کنید و سپس آنها را به تدریج به مناطق دیگر اضافه کنید. حتی ممکن است بخواهید برای ساختن شمع های سویا یا موم خود برای صرفه جویی در هزینه ، کمی کاوش کنید. سوزاندن یک شمع با کیفیت در اتاق خواب حدود 15 دقیقه قبل از خواب می تواند انرژی را به میزان قابل توجهی تغییر دهد و به استراحت بسیار بهتر کمک کند ، به خصوص اگر با روغنهای اساسی ترکیب شود.

مطالب مرتبط