چگونه رنگ های مناسب یک خانه کوچک را انتخاب کنیم ؟

رنگ مناسب خانه کوچک

انتخاب رنگ های مناسب برای یک خانه کوچک کار ساده ای نیست. این به این دلیل است که فضاهای کم توانایی تحمل وزن زیادی را دارند. راهروها ، سرسراها و اتاقهای گلخانه می توانند ظاهر و احساس خانه را تعیین کنند. قبل از اینکه برای خرید رنگ برای خانه کوچک خود بیرون بروید ، وقت بگذارید و تأثیری را که می خواهید بدست آورید تعیین کنید. در اینجا چند ایده برای کمک به شما در انجام کار وجود دارد.

 

با ایده های رنگ آمیزی اتاق نشیمن ، خریداران را به خانه خود دعوت کنید

اتاق نشیمن اولین اتاق خریداران خانه هنگام ورود به خانه است. اگر چشمگیر نباشد ، نمی توانند اثر چشمگیری روی مشتری بگذارند. دیوارهای اتاق نشیمن خود را سفید رنگ کنید تا روشنایی آن بیشتر شود و دیوارها از نظر بصری دور شوند. اگر احساس می کنید رنگ سفید بیش از حد لکه دار و سرد خواهد بود ، taupe (خاکستری مایل به قهوه ای) را امتحان کنید این یک رنگ ماسه ای آرامبخش است که فضا را بزرگتر کرده و باعث ایجاد احساس گرمی و استقبال می شود. همچنین با حفظ یکپارچگی ، رنگ نور طبیعی به خود می گیرد و یک پس زمینه عالی است. همچنین می توانید رنگ های خامه ، عاج یا بژ را امتحان کنید.

 

اطمینان حاصل کنید که آشپزخانه شما از رنگ های خنثی یا استقبال کننده استفاده می کند.

ایده های رنگ آمیزی دیوار آشپزخانه

 

یک اتاق خواب ایده  آل با ایده های رنگی ایجاد کنید

اتاق خواب مکانی برای استراحت است و باید یک پناهگاه امنی برای شما باشد. برای بزرگتر نشان دادن اتاق خواب خود از رنگ سفید و سایر رنگ های آرامش بخش استفاده کنید. پیشنهادات آبی دریایی و آسمان باعث آرامش ذاتی آن می شود. در حقیقت ، تحقیقات نشان می دهد که افراد مدت طولانی تری در اتاق خواب های آبی می خوابند. اگر رنگ آبی فانتزی ندارید ، سبز خاکستری یخی را امتحان کنید که بسیار مناسب خنثی است.

 

صاحبان خانه هایی که اتاق خواب کوچک دارند دوست دارند از رنگ های مناسب خاکی و خنثی مانند خاکستری ، زرد یا سبز استفاده کنند. این رنگ ها باعث می شوند تا دیوارها به صورت بصری در پس زمینه عقب رفته و لوازم جانبی را در یک اتاق برجسته کنند. رنگ سفید در یک اتاق خواب کوچک نیز به خوبی کار می کند ، اما از استفاده از رنگ سفید تند خودداری کنید زیرا باعث می شود اتاق خواب بی روح به نظر برسد. عاج ، خامه ای و کره ای گزینه های خوبی هستند. سقف را سفید رنگ کنید زیرا بهترین انتخاب برای یک اتاق کوچک است.

 

 

ایده های رنگی آشپزخانه دیواری خنثی یا لهجه ای را در نظر بگیرید

آیا می خواهید پیاز بیشتری به آشپزخانه خود اضافه کنید – رنگ آشپزخانه می تواند این کار را انجام دهد. تا به حال به این فکر کرده اید که چرا اکثر آشپزخانه ها قرمز یا نارنجی رنگ شده اند؟ به این دلیل است که این رنگ ها اشتها را تحریک می کنند. اگر فکر می کنید ممکن است برای آشپزخانه شما خیلی روشن باشد ، دیوارهای خود را با یک رنگ کدو تنبل نرم یا کامکوات رنگ کنید. این رنگ ها پر جنب و جوش هستند اما شدید نیستند. اگر چیز لطیف تری می خواهید ، رنگ سفید ، آبی کمرنگ یا کرم را امتحان کنید. همچنین ، یک تن رنگ پالت خنثی را در نظر بگیرید که در آن لکه های چوب بر خلاف رنگ مشخص ، به انتخاب رنگ تبدیل شوند. لکه های چوب حس طبیعی را در آشپزخانه ایجاد می کنند و باعث می شوند آشپزخانه شما احساس گرما و استقبال کند.

 

یک حمام آرام با رنگ ایجاد کنید

رنگ های لوکس حمام

اطمینان حاصل کنید که حمام شما از رنگ های آرامش بخش داخلی گتی ایماژ استفاده می کند

 

رنگ حمام باید ملایم باشد

حمام ها با رنگ های ملایم بسیار زیبا به نظر می رسند. رنگ های ملایم باعث می شوند افراد احساس آرامش کنند و همچنین رنگ پوست را تملق می دهند. خریداران عاشق حمامهای رنگ شده از عاج ، گل رز ملایم یا برنزه کره ای می شوند. اگر در سرویس بهداشتی شما نور طبیعی زیادی دیده نمی شود ، دیوارها را زرد کم رنگ یا زرد کاه مانند رنگ کنید زیرا آنها نور خورشید را تقلید می کنند.

 

اگر سرویس بهداشتی شما بسیار کوچک است ، آن را سفید یا لیمویی رنگ کنید تا بزرگتر به نظر برسد. همچنین می توانید با رنگ آبی آسمانی یک شور و حال ساحلی ایجاد کنید. دیوارها و سقف را به همان رنگ ، رنگ کنید تا بصری فضا را بزرگتر کنید. چشم  فکر می کند اتاق بزرگتر از آن است که باشد.

 

در صورت امکان از رنگ های روشن دیوار استفاده کنید

دیوارهای روشن برای خریداران سخت به دل می نشینند . اگر می خواهید خانه شما فروش سریعی داشته باشد ، دیوارها را به رنگ سفید یا سفید رنگ آمیزی کنید. این امر به خریداران امکان می دهد تا هنگام ورود به خانه دوباره به راحتی رنگ آمیزی کنند. رنگ سفید همچنین جلوه ای روشن و تمیز به خانه می بخشد. از بروشورها و انتخاب های متعدد رنگ در فروشگاه رنگ محلی خود نهایت استفاده را ببرید و در مورد طرح های رنگی که می توانید استفاده کنید از یک مشاور متخصص استفاده کنید.

 

خریداران مسکن احساس شدیدی نسبت به رنگ پررنگ دارند. برای جلب رضایت آنها از مواد خنثی مانند سفید ، بژ یا کرم استفاده کنید. رنگ آمیزی اتاق های بزرگ با رنگ خنثی به خریداران کمک می کند تا وسایل خود را در فضا تجسم کنند. خریداران به طور آنلاین و آفلاین به فضای داخلی خنثی جذب می شوند. اتاق های خنثی شما در بهتر به نظر می رسند و خریداران بیشتری  آن را می پسندند.

 

انتخاب رنگ ها برای خانه ساده به نظر می رسد ، اما می تواند یکی از سخت ترین انتخاب ها باشد. این نکات را دنبال کنید ، و مطمئناً بهترین رنگ داخلی مناسب برای خانه کوچک خود را انتخاب خواهید کرد.

مطالب مرتبط