بهترین دکوراسیون برای خانه های کوچک

دکوراسیون خانه کوچک

در دنیایی که به نظر می رسد همه چیز در حال بزرگتر و پیچیده تر شدن است ، مکان های کوچک یادآوری می کنند که همیشه یک راه دیگر برای زندگی وجود دارد. خانه های کوچک همه چیز در مورد هنر حداقل زندگی کردن است. با این حال ، باید توجه داشت که مینیمالیسم همیشه به معنای زندگی کردن راحت نیست. این فقط به معنای جا دادن برای مواردی است که بیشترین اهمیت را برای شما دارند . اگرچه ممکن است هرگز خودتان را در یک خانه کوچک نبینید ، اما این ایده های  دکوراسیون برای خانه های کوچک  به شما الهام می دهند تا  کمی کوچکتر زندگی کنید.

 

ایده دکوراسیون برای چیدمان خانه های کوچک

فرقی نمی کند که شما خانه ای کوچکی برای زندگی کردن دارید ، برخی ایده های خلاقانه می توانند به شما در چیدمان  خانه های کوچک کمک کنند.

 

1 از 16

 دکوراسیون خانه کوچک

این یک مدل خانه کوچک می باشد که با کمترین وسایل موردنیاز چیدمان شده است و همچنین دارای سبکی دلنشین و دو نفره است.

 

2 از 16

 دکوراسیون خانه کوچک

هنر زندگی کوچک در واقع بازگشت به اصول اولیه و تمرکز بر نیازهاست ، نه همیشه خواسته ها. جاشوا و شلی این کار را در  خانه کوچک خود انجام می دهند. همچنین ، شما باید آن کاغذ دیواری کاکتوس را دوست داشته باشید!

 

3 از 16

چیدمان خانه کوچک عروس

خانه های کوچک به کسانی که این سبک زندگی را دارند انعطاف پذیری و فرصت بیشتری برای اکتشاف و زندگی کامل می دهد.  برای بزرگ زندگی کردن همیشه نیازی به زیاده روی ندارید. تنها با کمی خلاقیت و چیدمان می توانید همه چیز را عالی جلوه بدهید.

 

4 از 16

سبک خانه های کوچک

این عکس یک خانه کوچک و شیک و مدرن را به نمایش می گذارد که شاید فقط بخواهید از فضای طراحی آن برای طراحی خانه خود استفاده کنید.

 

5 از 16

 دکوراسیون خانه کوچک

دالی در یک خانه کوچک و زیبا در استرالیا زندگی می کند. او فضا را با گیاهان فراوان و طراحی تمیز و مینیمالیستی کاملاً شخصی خودش ساخته است. به علاوه ، خانه به معنای واقعی کلمه روی چرخ های لاسیتک است ، بنابراین سفر با این خانه همیشه امکان پذیر است.

 

6 از 16

دکوراسیون منزل کوچک

این هم یک سبک دیگر از نحوه چیدمان و طراحی خانه های کوچک می باشد که با افزوده شدن یک طبقه دوم کوچک ، فضایی مناسبی باز شده است.

 

7 از 16

دکوراسیون خانه های 50 متری

لوک و راشل به امید یافتن “ماجراجویی ، آزادی و افراد جالب” اتوبوسی را نوسازی کرده و آن را به خانه کوچک خود تبدیل کردند. سبک زندگی سرگردان آنها مطمئناً مورد حسادت است و فضای زندگی کاملاً زرق و برق دار است.

 

8 از 16

 دکوراسیون خانه کوچک

ما عاشق یک دیوار گالری خوب هستیم ، به خصوص در یک خانه کوچک! کانینگهام ها یک خانواده سه نفره هستند ، آنها  در كالیفرنیا زندگی می كنند. خانه آنها در عین کوچک بودن زیبا و الهام بخش است ، اما تنگ نیست.

 

9 از 16

دکوراسیون خانه های 50 متری

این محل اسکان 160 فوت مربعی بسیار زیبا و کم هزینه است. همچنین ، آن اجاق گاز زرد چقدر زیبا است؟ آنی به خوبی در خانه کوچک خود زندگی می کند و اعتراف می کند که یک فایده بزرگ از زندگی کوچک این است که نظافت خیلی سریعتر انجام می شود!

 

10 از 16

خانه کوچک

یک خانه برای ذهن شماست نه فقط وسایل شما! این خانه کوچک در کالیفرنیا فضای کوچک آنها را به حداکثر می رساند و فضایی هوایی و التقاطی ایجاد می کند که کاملاً خانه ای دنج و زیبا است.

 

11 از 16

خانه های زیر 50 متر

خانه کوچک Haven نشان می دهد که چگونه می توانید بدون توجه به اندازه خانواده ، هنوز کوچک زندگی کنید. خانه تعطیلات کوچک آنها شیک و کاربردی است و زندگی بسیار کوچکی را در بر می گیرد. آنها خانواده بزرگتری دارند ، اما هنوز هم قادر به انجام سفرها در کوچکترین مکان ها هستند!

 

12 از 16

خانه های زیر 50 متر

وقتی صحبت از زندگی کوچک می شود ، گاهی اوقات حمام می تواند سخت ترین مکان برای کار باشد. اما جو و جن کاملاً درک می کنند که چگونه فضای محدود خود را به خوبی به حداکثر برسانند. آنها فهمیدند که همه چیز در مورد عملکرد همه وسایل آنها است . پس چیدمان وسایل در خانه های کوچک مسئله مهمی است که باید بدرستی با فضای کوچک خانه ترکیب شود.

 

13 از 16

خانه های زیر 50 متر

این سبک می تواند به شما در الهام بخشیدن به چیدمان خانه های کوچک کمک کند. تصویر بالا فقط دارای یک آشپزخانه و اتاق خواب کوچک می باشد ، ولی فضای خلاقانه بالای آن باعث جذاب تر شدن و بزرگ شدن خانه کوچک شده است.

 

14 از 16

خانه های زیر 50 متر

اشلی در یک خانه کوچک در استرالیای غربی زندگی می کند و در کنار مانترا زندگی می کند ، خانه آن ها کوچک است ولی چیدمان خلاقانه او باعث شده است که  فضای او کاملاً زیبا ، هوایی و کاملاً مینیمالیستی با کمی پیچش گرمسیری همراه باشد. همه چیز در خانه او به یک هدف می پردازد ، و او عملکرد را شیک کرده است.

 

 

15 از 16

خانه های زیر 50 متر

آخرین ایده دکوراسیون خانه کوچک  در لیست امروز ما خانه ای کوچک به مساحت 270 فوت (قدم) مربع می باشد ، صاحب این خانه می گوید  یکی از کلیدهای بزرگتر کردن فضای وی 17 پنجره خانه است. دو زوجی که در این خانه زندگی می کنند صمیم گرفتند برای بهتر شدن خود بسیار کوچک عمل کنند و سبک جدیدی را امتحان کنند. همچنین ، آزادی روحی و مالی یک پاداش بزرگ زندگی در خانه های کوچک است.

مطالب مرتبط