نقش میز کنسول در دکوراسیون داخلی

نقش میز کنسول در دکوراسیون داخلی

میز کنسول یکی از المان های شیک و مدرن است که نقش بسیار مهمی در طراحی دکوراسیون داخلی دارد. شما می توانید با به کار گیری میز کنسول در دکوراسیون داخلی منزل خود علاوه بر اینکه دکوراسیونی زیبا و چشم نواز به ارمغان می آورید، به چیدمانی بهتر و زیبا تر دست پیدا کنید. میز کنسول تقریبا شبیه به میز توالت می باشد که چهره ای زیبا و چشم نواز دارد. پیش از آنکه میز کنسول در طراحی دکوراسیون داخلی راه پیدا کند از آن جهت نگهداری اسناد و مدارک استفاده می شد.

 

به همین علت نقش یک گاو صندوق را اجرا می کرد. برای مثال افراد مدارک و اسناد مهمی را هم چون شناسنامه، سند ملک، سند ماشین و … را در داخل کشوهایی از میز قرار می دادند که از قفل برخوردار بودند. اما امروزه از میز کنسول استفاده های بهتر و مفید تری می شود. مواردی هم چون قرار دادن ظرف و ظروف شیک و دکوری، قرار دادن وسایل و لوازم آنتیک، قرار دادن قاب عکس های خانوادگی و در بیشتر موراد جایگذاری شمعدان های بلوری بلند و زیبا در به کار گیری و استفاده از میز کنسول به چشم میخورد.

نقش میز کنسول در دکوراسیون داخلی

اگر شما قصد دارید که محیط خود را با استفاده و به کار گیری میز کنسول طراحی و دیزاین کنید بهتر است پیش از خرید ابتدا نیاز های خودتان را بررسی کرده و با توجه به نوع طراحی دکوراسیون محیط نسبت به تهیه ی میز کنسول و استفاده ی هر چه بهتر از آن اقدام نمایید.

 

کاربرد میز کنسول در دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن

اگر متراژ منزل شما بالاست و اتاق نشیمن شما مساحت زیاد و قابل قبولی دارد استفاده و به کار گیری از میز کنسول می تواند دکوراسیون داخلی منزل شما را زیبا تر و دلنشین تر کند. به طوری که در نگاه اول چشم هر بیننده ای را به خود جذب کند. میز کنسول به شکلی ساخته شده است که شما می توانید با قرار دادن آن در اتاق نشیمن خود از آن به عنوان نقطه ی مرکزی جهت چیدن مبلمان منزل خود استفاده نمایید. به این شکل که با گذاشتن میز کنسول در اتاق نشیمن حول محور آن شروع به چیدن مبل های خود کنید.

 

 

اگر میز کنسول شما دارای آینه می باشد که خود به عنوان یک المان دکوراتیو به شمار می رود. در غیر این صورت می توانید با قرار دادن وسایل و لوازم دکوری بر روی میز کنسول خود نهایت بهره را از این المان دکوراتیو که بسیار زیبا و چشم گیر می باشد نهایت بهره را ببرید. و از این میز جهت دکوراسیون مدرن تر استفاده کنید. به عنوان مثال می توانید از شمعدان های بلند با آینه های ها دکوراتیو که خود تهیه نموده اید بهره ببرید. اتاق نشیمن منزل شما به دلیل آنکه جزو پر رفت و آمد ترین قسمت های منزل به شمار می رود می بایست برای دکوراسیون آن اهمیت بسیار زیادی قائل شد. پس اگر میز کنسول را در اتاق نشیمن قرار داده اید می توانید آلبوم های یادگاری و خانوادگی خود را بر روی میز کنسول قرار دهید. با این کار دیگر حوصله ی مهمانان شما سر نرفته و می توانید آن ها را در مهمانی ها و شب نشینی ها غافلگیر کنید.

کاربرد میز کنسول در دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن

 

استفاده از میز کنسول در دکوراسیون داخلی اتاق خواب

شاید این سوال برای شما به وجود آمده باشد که آیا می شود از میز کنسول در دکوراسیون داخلی اتاق خواب هم استفاده نمود یا خیر؟ جواب ما به شما بله است. میز کنسول به این علت که دارای نمایی زیبا و چشم نواز می باشد جهت استفاده در تمامی فضاهای داخلی منزل گزینه ی مناسبی به شمار می رود. به عنوان مثال اگر میز توالت ندارید و یا تمایلی به استفاده از میز توالت از خود نشان نمی دهید می توانید از میز کنسول در اتاق خواب خود بهره ببرید. جدا از این موضوع می توانید از این میز به عنوان میز مطالعه هم استفاده کنید. در این میز کشو هایی وجود دارد که جهت قرار دادن وسایل و لوازم گزینه ی مناسبی به شمار می روند. استفاده و به کار گیری این میز با توجه به سلیقه و نیاز شما می تواند متفاوت باشد پس ابتدا نیاز های خود را بررسی کرده و تعیین کنید که برای چه کاری قصد تهیه ی این میز را دارید و سپس نسبت به انتخاب و خرید این میز اقدام نمایید.

استفاده از میز کنسول در دکوراسیون داخلی اتاق خواب

اندازه ی میز کنسول

اگر فصد خرید میز کنسول را دارید این نکته را مد نظر داشته باشید که می بایست با توجه به متراژ و مساحت محیطی که می خواهید میز را در آن قرار دهید، آن را خریداری نمایید. امروزه در بازار میز های کنسول با ابعاد و اندازه مختلفی به فروش می رسند. هم چنین پیش از خرید میز کنسول می بایست نوع کاربری خود را در نظر گرفته و سپس نسبت به خرید میز کنسول اقدام نمایید. میز های کنسولی ساده ای وجود دارند که از آن های می توان جهت قرار دادن دکوری استفاده نمود. عموما این میز ها برای فضاهایی طراحی و تولید شده اند که مساحت زیادی ندارند. از طرفی نوع دیگری از میز ها وجود دارند که دارای کشو های بزرگ و عریض می باشند و فضای زیادی از محیط می طلبند. شما می بایست با در نظر گیری فضایی که قصد قرار دادن میز کنسول در آن را دارید نسبت به خرید آن اقدام نمایید.

مطالب مرتبط