لوازم دکوری مدرن و شیک برای تزئین خانه

لوازم دکوری مدرن و شیک برای تزئین خانه

استفاده و به کار گیری لوازم دکوری مدرن و شیک در زیبایی دکوراسیون داخلی منزل و تزئین خانه تاثیر بسزایی نیز دارد. حال شاید این سوال برای شما پیش بیاید که چرا باید از لوازم دکوری مدرن جهت تزئین خانه استفاده کنیم. در پاسخ به این سوال باید بگوییم که وجود وسایل دکوری و چگونگی استفاده از آن ها نمایانگر سلیقه شما می باشد. هم چنین از این طریق می توانید دکوراسیون منزل خود را زیباتر و چشم گیر تر کنیم.

لوازم دکوری مدرن و شیک برای تزئین خانه

هنگامی که اسم لوازم دکوری به گوشمان می خورد به یاد لوازم گران قیمت می افتیم. اما همیشه اینطور نیست. اگر قصد دارید دکوراسیون داخلی منزل خود را به زیبا ترین نحو ممکن در آورید و آن را منحصر به فرد کنید تا در نگاه اول چشم هر بیننده ای را به خود جذب کند، می بایست نکاتی را مدنظر قرار دهید تا ندانسته موجب بر هم زدن زیبایی دکوراسیون منزل خود نشوید.

 

طرز چیدمان لوازم دکوری مدرن در دکوراسیون داخلی

حتما برای شما هم پیش آمده است که از دکوراسیون تکراری خسته شده باشید. و یا اینکه حتما با این صحنه مواجه شده اید که گلدانی بر روی میز ناهار خوری و یا میز پذیرایی وجود دارد که چند عدد شاخه گل مصنوعی را در دل خود جا داده است. بهتر است دیگر از این سبک چیدن دکوری دل بکنید و به سبک های جدید و مدرن روی بیاورید. وسایل و لوازمی که جهت قرار دادن بر روی میز پذیرایی و یا میز ناهار خوری نیاز دارید خود می تواند به عنوان دکوری محسوب گردد. فقط کافی است هنگام انتخاب و خرید آن ها دقت و تمرکز کافی نیز داشته باشید.

 

لوازمی هم چون گلدان هایی ترجیحا به رنگ سفید اما در طرح و اندازه های متفاوت و جا شمعی ها کوچک وارمر می توانند به عنوان دکوری های شیک و زیبا در جای جای منزل شما به چشم بخورند. فقط کافی است کمی حوصله و سلیقه به خرج دهید آن وقت خواهید دید که چطور منزل شما به یک منزل زیبا و چشم نواز تبدیل خواهد شد.

طرز چیدمان لوازم دکوری مدرن در دکوراسیون داخلی

از میز های عسلی که در کنار مبل قرار داده می شوند هم نباید غافل شد و باید اهمیت ویژه ای به آن ها داد. می توانید جهت دکور کردن این قسمت از خانه چند عدد مجله و یا کاتالوگ را بر روی میز قرار دهید. هم چنین از این نوع مجله ها می توانید جهت قرار دادن در زیر لیوان نیز استفاده کنید تا از کثیف و لکه شدن میز جلوگیری به عمل آید. هم چنین می توانید از قندان های زیبا و بلوری و یا گلدان و شمعدان جهت تزئین این قسمت از منزل بهره بگیرید.

 

استفاده از لوازم دکوری مدرن در آشپزخانه

در گذشته با توجه به این موضوع که آشپزخانه ها از دیگر قسمت های منزل هم چون پذیرایی و نشیمن جدا بودند و یک قسمت مجزا از منزل محسوب می شدند، توجه چندان زیادی به لوازم و وسایل دکوری آشپزخانه نمیشد. اما امروزه با توجه به این موضوع که آشپزخانه ها راهشان به داخل خانه باز شده است وسایل و لوازمی که جهت دکور کردن آشپزخانه به کار می رود هم معنی دیگری پیدا کرده است. اگر قصد دارید که با وسایل کم اما زیبا که در عین حال هزینه ی زیادی در بر نداشته باشد آشپزخانه خود را دکور کنید می توانید از کانتر آشپزخانه استفاده کنید. با قرار دادن یک ظرف کیک بلوری، شمعدان و شمع های وارمد می توانید دکور آشپزخانه خود را به زیبا ترین شکل ممکن در آورید.

استفاده از لوازم دکوری مدرن در آشپزخانه

 

 

تزئین بالکن

بهتر است جهت تزئین فضای بیرون منزل هم چون بالکن و حیاط از گل و گیاهان طبیعی استفاده کنید. هم چنین ظرف های بلوری جهت قرار دادن بر روی میزهایی که مختص استفاده در بالکن هستند می توانند گزینه ی مناسب و به جایی باشد. علاوه بر این می توانید از کوسن های رنگی و زیبا نیز استفاده کنید تا در فصل تابستان نیز نهایت استفاده را از آن ها داشته باشید.

تزئین بالکن 

مطالب مرتبط