نکاتی در مورد تزئینات برای گرم شدن خانه سرد

نکاتی در مورد تزئینات برای گرم کردن خانه سرد

همیشه افزودن عایق به دیوار ، کف و سقف در خانه به عنوان ابزار ضد سرما عملی نیست . اگر مستاجر هستید ، معمولاً امکان انجام چنین بازسازی هایی وجود ندارد. و اگر صاحب خانه هستید ، ممکن است بودجه و زمان لازم برای انجام یک پروژه عایق بندی در خانه را نداشته باشید. اما تزئینات مناسب می تواند باعث گرم شدن خانه  سرد  شما بدون افزایش فشار در ترموستات شود .

 

از فرش استفاده کنید

از فرش استفاده کنید

آیا کف سرد و سخت دارید؟ کاشی و سرامیک و سایر کفپوشهای سخت می توانند به خصوص در ماههای زمستان واقعا سرد شوند . بنابراین افزودن یک فرش باعث ایجاد برخی از عایق های گرم کننده اتاق می شود. حتی بهتر ، لایه بندی چندین فرش مانعی دنج و شیک ایجاد می کند که باعث گرم شدن خانه شما می شود .

 

به دنبال فرش دستباف با تعداد گره بالا باشید. هرچه گره ها بیشتر باشد ، ماده متراکم تر است ، که برای عایق بندی بهتر از یک فرش با تعداد گره کمتر است. فرش های ماشینی مقرون به صرفه نیز می توانند باعث گرم شدن طبقات سرد شوند. فرش های پر نقش معمولاً احساس گرمایی بیشتری ایجاد می کنند ، اما اگر به دنبال چیزی برای تمیز کردن آسان هستید ، با یک بافت صاف همراه شوید.

 

 

ملیله کاغذی

ملیله کاغذی

اگر دیوارهای شما هنگام لمس  سرد هستند  ، ممکن است تا یک سوم گرمای موجود در خانه خود را از دست دهید. ساختمانهای قدیمی به خصوص اغلب عایق بندی خوبی ندارند . بعلاوه ، ممکن است به هر حال مطابق با استانداردهای امروزی نصب نشده باشد ، زیرا سازندگان در آن زمان که هزینه گرمایش خانه ارزان بوده است ، نگران عایق کاری نبودند.

 

اگر عایق بندی دیواری کافی ندارید ، ملیله های دیواری یک دکوراسیون ساده هستند که به گرم شدن اتاق کمک می کنند. هرچه مواد سنگین تر باشد ، بهتر است. حتی می توانید با استفاده از نشاسته مایع ، پارچه ای مانند کاغذ دیواری را روی یک یا چند دیوار در فضای خود قرار دهید ، یک دیوار از ویژگی های پارچه را ایجاد کنید. بر خلاف کاغذ دیواری سنتی ، پارچه چسبیده شده به دیوار با هزینه کمتری همراه است.

 

درزهایی روی پنجره خود قرار دهید

 گرم کردن خانه

اگر پنجره های خانه شما جزو پنجره های دوجداره نمی باشند ، پس هم گرمای خانه خود را از دست می دهید و هم سرما را به داخل خانه خود می آوریید . این روزه ها هزینه های نصب پنجره دوجداره بالا می باشد و برای این منظور بهترین گزینه عایق بندی درزهای پنجره و درهای خانه می باشد  . اینگونه می توانید  از ورود هوای سرد جلوگیری کرده و گرما را در اتاق ها نگه دارند. بعلاوه ، نصب آنها در اکثر انواع پنجره ها آسان است . تصویر بالا ایده ای جذابی را در ذهن شما ایجاد می کند.

 

پرده های ضخیم نیز می توانند به همین خوبی کار کنند. پشم یک ماده ایده آل برای پرده است ، زیرا یک ماده عایق بسیار کارآمد است. اما گزینه های دیگری غیر از پشم برای پرده های فروشگاهی با قیمت های مختلف وجود دارد که عایق خوبی هستند.

 

لوازم جانبی دنج را اضافه کنید

لوازم جانبی دنج را اضافه کنید

لوازم جانبی دنج در یک فضا می تواند شگفتی ایجاد کند و فضای گرم را به آن ببخشد. به عنوان مثال ، ایجاد مبل راحتی مناسب برای زمستان یک ضرورت است. چندین بالش کرکی و  ملحفه خواب دار اضافه کنید ، تا همه افراد خانواده بتوانند  در آن فرو بروند و گرم بمانند. به همین ترتیب ، در رختخواب خود نیز همین کار را انجام دهید. برای اطمینان از گرم ماندن در تمام طول شب ، پتوهای اضافی اضافه کنید.

 

به طور خاص لوازم جانبی یک اتاق می تواند کمکی غیرمنتظره به گرم شدن خانه   باشد . وسایلی که با هزینه های معمولا پایین می توانید بخرید.

 

آخرین توصیه ما به شما این می باشد که در خانه لباس های گرم زمستانی بپوشید تا احساس سرما نکنید.

مطالب مرتبط