بهترین رنگ برای هر قسمت از خانه

بهترین رنگ برای هر قسمت از خانه

رنگ ها می توانند حسی از سبک را منتقل کنند و رنگ و بویی برای حالات مختلف در خانه های ما ایجاد کنند. بنابراین منطقی است که سایه های مناسب رنگ می توانند کیفیت زندگی شما در خانه را افزایش دهند. برای کمک به شما در انتخاب بهترین رنگ مناسب برای خانه خود ، روانشناسی رنگهای مورد علاقه را در متن زیر بخوانید.

 

بهترین رنگ برای خانه چه رنگی می باشد ؟

مقاله امروز ما را بخوانید تا بهترین رنگ را مناسب با علایق و فضای خود پیدا کنید …

 

 فضاهای شلوغ : صورتی روشن

تحقیقات نشان می دهد رنگ صورتی آرامش بخش و آرام است. به عنوان مثال ، در طول 40 سال گذشته ، زندان هایی که بازداشتگاه های صورتی داشته، زندانیان آرام تری داشته است.رنگ صورتی در فضاهای شلوغ، تنفس و آرامش را به شما یادآوری میکند. با ترکیب رنگ صورتی با سایه های پاستلی سبز یا زرد کمرنگ ، یک احساس سرگرم کننده ایجاد میشود.

 فضاهای شلوغ : صورتی روشن

 

مهد کودک های خنثی : سبز روشن

برای احساس طبیعت و تعادل ، رنگ سبز درخشان عمل می کند. از آنجا که اثر آرام بخشی دارد ، رنگ سبز از لطافت تا خاکی می تواند در بیشتر فضاهای خانه شما کار کند. به خصوص ایده استفاده از سایه سبز مانند بهار برای ایجاد یک مهد کودک خنثی را به شما پیشنهاد میدهیم.

بهترین رنگ مهدکودک و خانه

 

بهترین رنگ آشپزخانه : زرد کره ای!

رنگ زرد کره ای رنگی عالی برای آشپزخانه های خوراکی است. این رنگ اشتها را افزایش می دهد و در عین حال سطح انرژی فرد را افزایش می دهد. صبح ها از صبحانه جا میمانید؟! صرف صبحانه در آشپزخانه زرد رنگ می تواند اشتیاق و انگیزه شما را افزایش دهد.

رنگ آشپزخانه

 

 اتاق خوابی از جنس آرامش : آبی تیره

در حالی که چند مطالعه اخیر به نقل از منابع روانشناسی نشان داده است که نور آبی باعث افزایش هوشیاری می شود ، اما به گفته جان موچل ، معمار شهر نیویورک، دیوارهای آبی احساس آرامش و احساسات محافظتی را ایجاد می کنند ، که آن را برای اتاق خواب اصلی ایده آل می کند به دنبال مخلوط کردن سایه های پررنگ آبی با رنگ های روشن تر برای ایجاد تعادل ، مانند آبی نیمه شب با آبی آسمانی باشید

بهترین رنگ اتاق خواب در خانه

 

بهترین رنگ برای ورزش و هیجان : قرمز

 اگر شما به دنبال بیان جسورانه و پرشور هستید ، یک سایه روشن قرمز می تواند فضای شما را انرژی بخشد. در واقع ، طبق مطالعه اخیر ژورنال Athletic Enhancement ، این رنگ می تواند عملکرد بدنی را افزایش دهد ، که باعث می شود دیوار قرمز گزینه عالی برای مکان های ورزشی باشد.

بهترین رنگ خانه

 

بهترین رنگ برای فوران خلاقیت : اسطوخودوسی (بنفش ملایم و یاسی)

برخلاف سایه های تیره تر بنفش که معمولاً با غم و اندوه و ناامیدی همراه هستند ، اسطوخودوس رنگی است که هوای رمز و راز دارد و خلاقیت را بیدار می کند. این یک رنگ عالی برای جرقه زدن تخیل در یک اتاق سرگرمی یا کاردستی است. در نظر بگیرید که آن را با یک سایه خنثی مانند خاکستری جفت کنید.بهترین رنگ اتاق خلاقیت خانه

 

اتاق ناهار خوری، سفید گرم

به نظر می رسد تعداد بی پایان سایه های رنگ سفید برای انتخاب وجود دارد ، برای اتاق غذاخوری شما کدام بهتر است؟ در حالی که همه اینها بر اساس اولویت است ، یک رنگ سفید گرمتر رنگی خوشایندتر و دعوت کننده تر به نظر میرسد.

بهترین رنگ ناهاخوری در خانه

 

ورودی های پر رفت و آمد را رنگ نقره ای بزنید

با رنگ خاکستری ، در ورودی های خود آرامش ایجاد کنید. جان موچل ، معمار شهر نیویورک ، می گوید: این رنگ که به عنوان رنگ غیر احساسی شناخته می شود ، می تواند یکی از پرجنب و جوشترین مناطق خانه شما را تحت تأثیر قرار داده و محفوظ بماند. سایه خاکستری مورد علاقه من به سمت سفید نقره ای متمایل است. این قسمت ورودی را روشن می کند و باعث می شود احساس نشاط بیشتری نسبت به آرامش مرده داشته باشند.

ورودی های پر رفت و آمد را رنگ نقره ای بزنید

 

مناطق اصلی یا دفاتر خانگی: نارنجی

نارنجی رنگی نیروبخشی است و احساس گرمی به اتاق می بخشد. این برای مناطق اصلی در خانه که از دیگران پذیرایی می کنید ایده آل است. به اتاقهای نشیمن و اتاقهای غذاخوری فکر کنید. نارنجی همچنین یک رنگ انگیزشی است و به همان اندازه برای دفاتر خانه مناسب است. اگر رنگ آمیزی هر چهار دیوار در یک اتاق به رنگ نارنجی باشد ممکن است کمی ترسناک باشد!

بهترین رنگ دفتر خانگی

رنگ مورد علاقه شما کدومه؟

 

کدوم رنگ رو برای کدوم قسمت پیشنهاد میدید؟

 

 

امیدوارم با خوندن این مطلب بهترین رنگ مورد علاقه برای خانه خودتون رو پیدا کرده باشید!

مطالب مرتبط