10 ایده شگفت انگیز جهت تزئینات الهام گرفته از ساحل

یکی از محبوب ترین  گزینه ها در طراحی داخلی، دریا است. دریا، ساحل و هر آن چه که بیانگر این معجزه طبیعت باشد، می تواند جلوه ای زیبا در دکوراسیون شما خلق کند. اگر شما نیز به دریا علاقه مند هستید در اینجا زیباترین  ترکیب های رنگی برای تزئینات الهام گرفته از ساحل آورده شده است پس با میچینم همراه باشید تا از این ایده های هیجان انگیز بهره مند شوید.

 

1-رنگهای آبی ساحلی

رنگهای آبی ساحلی

اولین و راحت ترین گزینه در تزئینات الهام گرفته از ساحل و دریا، ترکیب رنگهای  آبی با سفید و سایه هایی از این رنگ ها است. وسایل چوبی و طنابی با رنگ های طبیعی آبی و سفید تضاد زیبایی ایجاد می کند. گیاه سرخس در سبد موجود در کف ، فضای سبز بیشتری ایجاد می کند.

 

2-ترکیب چوب طبیعی با رنگی از  دریا

تزئینات الهام گرفته از ساحل

ترکیب کردن رنگ های آبی دریایی با یک مجموعه غذاخوری از چوب طبیعی و یک فرش با رنگ طبیعی چوب ، به این اتاق  فضای  پرشور و ساحلی بخشیده است.همینطور زیربشقابی های آبی نمادی از دریا می باشند.

 

3- کاشی آشپزخانه در رنگهای اقیانوس

کاشی آشپزخانه در رنگهای اقیانوس

با کاشی های رنگارنگ آبی ، یک فضای جذاب ساحلی ایجاد کنید. نمای پشتی الهام گرفته از پری دریایی در رنگهای مختلف اقیانوس به این آشپزخانه سفید احساس دریایی می بخشد .تم ساحل در دکوراسیون  منزل، تمی تابستانی است و حسی از خنکی ساحل را در خانه ایجاد می کند. اگر در پاییز و زمستان نیز به دنبال فضایی تابستانی هستید، این تم می تواند انتخاب مناسبی باشد.

 

4-یک اتاق کار با رنگهای گرمسیری 

تزئینات الهام گرفته از ساحل

رنگ اتاق کار تاثیر زیادی در بهره وری و کاهش خستگی دارد. آبی آسمانی ، سبز آهکی و زرد آفتابی از رنگ های گرمسیری هستند که باعث ایجاد روحیه در این اتاق کار می شوند . رنگ آبی  به عنوان یکی از کارآمد ترین و بهینه ترین رنگ ها شناخته می شود  پس با اضافه کردن این تم ساحلی به اتاق کارتان از معجزه آن غافل نشوید.

 

5-بالکن با تم ساحلی

تزئینات الهام گرفته از ساحل

بالکن ها مکان مناسبی برای ایجاد تم دریایی هستند .با قرار دادن یک صندلی و کوسن های رنگارنگ با تم ساحل  بر روی آن می توانید به فضایی راحت دست پیدا کنید. و خود را رو به دریا حس کنید. همچنین می توانید در بالکن از چتر و سایه بان ها استفاده کنید.

 

 

6-نوارهای آبی و سفید دریایی

نوارهای آبی و سفید دریایی

راه راه های آبی و سفید مترادف با سبک الهام گرفته از دریا هستند. در اینجا فضای اتاق نشیمن با رنگ خنثی را نشان می دهد.می توانید از طرح مرجان ها  روی کوسن ها استفاده کنید. تزئینات ساحلی شامل وسایل نقلیه دریایی، کلاه ها و لباس های ملوانی، لنگر ها و طناب نیز می باشند.رنگ های بژ وکرم که بازتابی از رنگ شن های ساحل به شمار می روند، برای ایجاد فضای ساحل در محیط خانه انتخاب مناسبی خواهند بود.

 

7-استفاده از مجسمه ها و اکسسوری ها با تم ساحلی

تزئینات الهام گرفته از ساحل

یکی از بارزترین تم دریا ستاره دریایی و یا استفاده از صدف ها و فانوس های دریایی می باشد که می توانید در گوشه گوشه منزل خود از آن ها به کار ببرید.یک سینی دکوراتیو از اکسسوری های دریایی روی میز پذیرایی گویای تمی از دریا می باشد.کلکسیونی از صدف های دریایی جمع کنید .همچنین می توانید از خلاقیت خود استفاده کنید و دیوارکوبی از صدف ها و گوش ماهی ها دریایی بسازید.

 

8-حس آرامش دریا با اجرای سقف های کشسان

حس آرامش دریا با اجرای سقف های کشسان

سقف های کشسان جایگزین مناسب سقف های معمولی در سرویس بهداشتی و حمام می باشند .همچنین این سقف ها مقاوم در برابر گرما و رطوبت می باشند و با تنوع بالایی که دارند می توانند بهترین حس دریایی را به خانه شما سوق دهند.

 

9-درست کردن شمع هایی با تم ساحل

درست کردن شمع هایی با تم ساحل

شمع ها می توانند آرام بخش روح و روان ما باشند.پس این شمع های زیبا را با تم ساحل و دریا ترکیب کنید تا نهایت لذت را از آن ببرید.حتی می توانید داخل صدف های بزرگ را از پارافین مایع پر کنید و به عنوان شمع از آن استفاده کنید.

 

10-تغییر ظاهر خانه فقط با یک پوستر

تغییر ظاهر خانه فقط با یک پوستر

به نظرتون میشه با یک پوستر از طبیعت و دریا الهام گرفت ؟در جواب باید بگیم که بله شما می توانید مهم ترین دیوار خانه تان را با هزینه نسبتا کم شیک و خاص نشان دهید.

 

عکس زیر نمونه ای دیوارکوب الهام گرفته از ساحل می باشد که می تواند ایده خوبی برای دیوار منزلتان باشد.

 

تزئینات الهام گرفته از ساحل

مطالب مرتبط