چیدمان فضای زیر پله

چیدمان فضای زیر پله

در یک خانه کوچک ، هر سانت مربع از اتاق خواب گرفته تا راهروی باریک تا سرویس بهداشتی، مهم به حساب می آید. این یعنی شما برای فضاسازی باید خلاقانه عمل کنید. اگر فضای زیر پله های شما در دسترس باشد.اجازه ندهید که فضای زیر پله های شما بدون استفاده باشد.

 

چیدمان فضای زیر پله بهترین راه استفاده از فضای هدر رفته

این ایده ها را نگاه کنید و از فضای زیر پله ای خود  بهترین استفاده را ببرید و نگاهی جذاب برای این بخش از خانه خود ایجاد کنید.

 

چیدمان فضای زیر پله : یک باغ ایجاد کنید!

گیاه آپارتمانی کم نور دارید؟ می توانید یک گوشه کوچک دنج برای آنها درست در زیر پله های خود ایجاد کنید. با قفسه بندی داخلی ، گیاهان خود را در میان وسایل تزئینی مانند سبد و کتاب آن را به یک بهشت ​​کوچک سبز تبدیل کنید!

 یک باغ ایجاد کنید!

 

یک کتابخانه داشته باشید

یک کتابخانه چشمگیر در زیر پله ها ، در مجاورت اتاق غذاخوری و بسیار شیک با اشیا کوچک و تزئینی مخلوط شده . اگر گنجینه ای از کتابها را دارید که در یک جعبه نشسته اند ، این یک روش خارق العاده برای جلب توجه به سمت آنها است.

یک کتابخانه داشته باشید

 

منظم باشید!‌

وقتی نوبت به استفاده هوشمندانه از فضای خانه می رسد ، چیدمان زیر پله ها یک گزینه عالی است.نصب کمد یا کشو ساده ، تبدیل آن نقطه به یک جای عالی برای نگهداری لوازم ضروری خود و یا حیوان خانگی تان است.

چیدمان فضای زیر پله

 

یک فضای کاری داشته باشید!

به فضای زیر پله های خود نگاه کنید و فرصتی را برای ایجاد یک فضای کاری شیک ببینید. میز تحریر به راحتی در این فضا قرار می گیرد.

یک فضای کاری داشته باشید!

 

یک گالری برای نمایش اشیا تزئینی

مکانی را دوست دارید که بتوانید وسایل تزئینی و دوست داشتنی خود را به نمایش بگذارید؟ اما کمبود جا دارید؟ مقداری قفسه بسازید و وسایل محبوب خود را به نمایش بگذارید.

چیدمان فضای زیر پله

 

یکم ریلکس کنید!‌

در خانه ای واقعاً کوچک هر تکه ای از فضا بسیار ارزشمند است. به همین دلیل است که این راه حل خاص بسیار هوشمندانه است: وقتی از پایین فضای کاری استفاده نمی شود ، کابینتی باز می شود و یک تخت خواب تاشو فراهم می کند. این فوق العاده راحت است ، خصوصاً اگر در بین پروژه های کاری نیاز به یه چرت داشته باشید.

چیدمان فضای زیر پله

 

جایی برای بازی کودکان بسازید

داشتن فضای کافی برای جمع آوری اسباب بازی های کودکان و سایر وسایل ضروری می تواند چالش برانگیز باشد.زیر پله ها را با وسایل ضروری اتاق بازی دختر و یا پسرتان ، مانند کتاب ، جای استراحت حیوان خانگی و… را پر کنید!‌

جایی برای بازی کودکان بسازید

 

فضای لباسشویی داشته باشید!

به جای اختصاص یک جایی در آشپزخانه ، ماشین لباسشویی را زیر پله ها قرار دهید! واشر و خشک کن کاملاً در این فضا قرار می گیرد.

چیدمان فضای زیر پله

 

 

ممنون که این مقاله را مطالعه کردید.

مطالب مرتبط