ایده های طراحی آشپزخانه مدرن

طراحی آشپزخانه مدرن

وقتی نوبت به ایجاد یک فضای پخت و پز زیبا می رسد ، برخی نمی دانند که چه طرحی را برای این بخش از خانه بزنند. در این مقاله از مجله تخصصی دکوراسیون میچینم قصد داریم شما را با 12 ایده طراحی آشپزخانه به سبک مدرن آشنا کنیم. می توانید از این طرح ها الهام گرفته و در طراحی دکوراسیون آشپزخانه خود سبک مورد دلخواه خود را پیاده سازی کنیم.

 

ترکیب رنگهای پررنگ یک تأثیر قابل توجه ایجاد می کنند

 ایده های طراحی آشپزخانه مدرن

ترکیب رنگهای پررنگ مشخصه آشپزخانه مدرن است. در این فضای آشپزی مدرن که به نمایش درآمده است ، پاپ سبز و فیروزه ای در برابر کابینت کم رنگ و مجموعه غذاخوری یکپارچه و سفید قرار دارد. کف شطرنجی سیاه و سفید یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه الهام گرفته از سبک مدرن است که اتاق را با الگویی بازیگوش زنده می کند.

 

یک گوشه صبحانه معمولی را به سطح بعدی بیاورید

یک گوشه صبحانه معمولی را به سطح بعدی بیاورید

 در این آشپزخانه زیبا توسط Modtage Design واقع در سانفرانسیسکو ، کالیفرنیا ، یک میز و صندلی غذاخوری با چوب ساج ، یک گوشه صبحانه خوری معمولی را به یک فضای زیبا تبدیل می کند. کف ساخته شده از کاشی های چوب پنبه دارای الگوی کاشی الهام گرفته از سبک مدرن است.

 

کابینت های آشپزخانه سبز

کابینت های آشپزخانه سبز

سبز سیب یکی دیگر از رنگ های مورد علاقه در طراحی آشپزخانه مدرن است که در این مثال خارق العاده  نشان داده شده است. میز کوارتز سفید یک ویژگی مدرن است که به لطف الگوی لکه دارش احساس یکپارچه سازی می دهد. نورپردازی به فضای کلی سبک مدرن می افزاید. محدوده آشپزخانه  ، کمی جذابیت یکپارچه سازی  مدرن اضافه می کند. کاشی کف الماس سیاه و سفید یک الگوی کلاسیک است که به دهه 1940 برمی گردد. یخچال و فریزر  دارای بدنه فلزی  و دسته محوری مناسبی شبیه به یخچال های ساخته شده بیش از 70 سال پیش است ، ولی آشپزخانه هنوز هم مدرن است.

 

چگونه یک آشپزخانه مدرن ایجاد کنیم ؟

 ایده های طراحی آشپزخانه مدرن

اگر طرفدار رنگ پررنگ نیستید ، باید بدانید که آشپزخانه های ترد و سفید  نیز چیزهای مهمی هستند. فضای کوچک ویژگی های خطوط تمیز و صاف سطوح، که هر دو ویژگی های سبک مدرن  هستند.

 

کابینت جلو صاف با سخت افزار کروم که با زیبایی مینیمالیستی مدرن  نیز همخوانی دارد ،  یخچال و فریزر اندازه  دارای یک ویژگی متمایز یکپارچه سازی با آشپزخانه است. کاشی عقب کاشی شش ضلعی مرمر یک انتخاب کلاسیک است که الگوی جالب توجهی را به ارمغان می آورد. پیشخوان کوارتز سفید شامل یک سینک ظرفشویی است که از ویژگی های اصلی بسیاری از آشپزخانه های مدرن است.

 

 

کاشی و سرامیک مدرن

کاشی و سرامیک مدرن

کاشی و سرامیک یک انتخاب محبوب برای میزهای پیشخوان و پشت پرده ها در آشپزخانه ها و حمام ها در خانه های مدرن است. ترفند درست کردن آن ، جفت شدن کاشی سفید یا رنگارنگ با حاشیه کاشی مشکی است ، همانطور که در این آشپزخانه سازی بزرگ نشان داده شده است. در اینجا یک میز پیشخوان زرد آفتابی و صفحه پشتی هر دو با کاشی سیاه و سفید جت شده اند. خطوط مستقیم کابینت سبک جذابیت برجسته آشپزخانه را افزایش می دهد.

 

میزهای لمینت سبک را اضافه کنید

میزهای لمینت سبک را اضافه کنید

میزهای لمینت در سراسر دهه های 1940 ، 1950 ، 1960 و بعد از آن بسیار محبوب بودند. آنها سطح کار بادوام را در آشپزهای خانگی فراهم کردند که در طیف گسترده ای از رنگها و الگوها موجود بود.  کف شطرنجی الهام گرفته از سبک مدرن و قدیمی توسط کاشی های وینیل  در تضاد با رنگ های دیگر آشپزخانه ساخته شده است.

 

لوازم الزامی را باید در رنگ های روشن و پررنگ داشته باشید

لوازم الزامی را باید در رنگ های روشن و پررنگ داشته باشید

از نظر ما ، هیچ آشپزخانه مدرنی بدون چند وسیله ضروری در رنگ های روشن یا پاستلی کامل نیست. شرکت های طراحی داخلی  با جفت شدن یک طیف قرمز یکپارچه سازی  با یک مخلوط کن برقی قرمز جذابیت مدرنی  را به این فضای آشپزی سنتی افزودند .

 

لوازم جانبی آشپزخانه مجلل

 ایده های طراحی آشپزخانه مدرن

فضای داخلی آشپزی خود را با لوازم جانبی آشپزخانه مدرن و جدید و یک صفحه پشتی شیشه ای در سایه های یکپارچه رنگی به سبک جدیدی دربیاورید. این تازه سازی مدرن  دقیقاً همین کار را می کند. مجموعه قوطی های رنگی حبوبات ، کالای ارزشمندی در بازار است. صفحه پشتی دارای طرح موزاییکی است که کاشی های ساده  را با کاشی مربع رنگارنگ جایگزین می کند.

 

طراحی مدرن و ساده

طراحی مدرن و ساده

کابینت های جلوی تخت ، که پارامتر اصلی خانه است ، در یک رنگ یکپارچه سبز نعنایی ، رنگ جدیدی می گیرد. دستگیره های کابینت یکپارچه با رنگ های دیگر  آشپزخانه به خوبی کار می کند . قطعه مورد علاقه ما در این فضای پخت و پز ، سینک ظرفشویی کلاسیک ساخته شده از ظروف چینی است.

 

آشپزخانه با الگوی مدرن

آشپزخانه با الگوی مدرن

این آشپزخانه کوچک با طراحی ساده ، ایده ای مدرن در پشت ظاهر خود دارد. طراحی آن به شکلی بوده است که  فضای آشپزی سفید و آبی تحت شعاع بیشتری قرار می گیرد . این اتاق دارای یک میز پیشخوان لمینیت در یک الگوی مدرن  است .

 

آشپزخانه مدرن با سبک فانتزی

آشپزخانه مدرن با سبک فانتزی

بسیاری از وسایل این آشپزخانه از  میز گرد ناهار خوری گرفته تا کابینت های فلزی فیروزه ای در طراحی آشپزخانه مدرن  معتبر هستند. یکی دیگر از یافته های جذاب در این آشپزخانه ، نور کشویی بالای میز است.

مطالب مرتبط