چگونه می توان فنگ شویی خوبی در حمام خود ایجاد کرد ؟

فنگ شویی حمام

فنگ شویی یک ابزار باستانی آسیایی است که برای بهینه سازی جریان انرژی در خانه شما استفاده می شود. یکی از این انرژی ها عنصر آب است . به همین دلیل است که حمام محلی است که باید هنگام طراحی به فنگ شویی به آن توجه کرد.

 

حمام های مدرن می توانند کاملاً تضاد با آنچه که در هنگام ایجاد فنگ شویی در چین باستان وجود داشت ، داشته باشند. می توانید تصور کنید که در آن زمان ، حمام ها مکان هایی بودند که خیلی سریع باید کارتان را در داخل آن با حداقل امکانات انجام دهید .

 

امروزه حمامهای مدرن اتاقی برای استراحت ، پاکسازی و تجدید قوا هستند. حمام می تواند فضایی لوکس و آبگرم مانند باشد که شما را پشتیبانی کند. رویکرد سنتی فنگ شویی قطعاً موضوعی است که باید در طراحی دکوراسیون داخلی حمام خود مدنظر داشته باشید ،  در اینجا چند نکته ساده برای ایجاد فنگ شویی خوب در سرویس بهداشتی آورده شده است.

 

صرفه جویی در مصرف آب

فنگ شویی طرح اصلی برای حیات است زیرا فلسفه ای است که خانه ما را به محیط و طبیعت متصل می کند. در ابتدایی ترین سطح ، صرفه جویی متفکرانه آبی که در حمام استفاده می کنید انرژی خوبی ایجاد می کند. هوشیاری و مراقبت شما در استفاده از این منبع گرانبها در زندگی شما ، فرهنگ و شخصیت شما را نشان می دهد. این کار می تواند به سادگی نصب دستگاه های کم مصرف آب ، دوش گرفتن کوتاهتر و ترمیم نشتی باشد.

 فنگ شویی حمام

 

صندلی توالت را ببندید

این یکی از مناطقی است که باید در مورد فنگ شویی به آن توجه کنید. به منظور کاهش اتلاف هرگونه منابع ، صندلی توالت را هنگام استفاده نکردن حتما بسته نگه دارید. به عنوان یک پاداش ، این عادت ساده باعث کاهش رطوبت در حمام می شود که باعث می شود کپک و کثیفی یا رشد باکتری به حداقل برسد.

 

درب حمام را بسته نگه دارید

مشابه درب توالت ، درب سرویس بهداشتی نیز روش دیگری است که در آن انرژی می تواند به داخل حمام برود و از تخلیه خارج شود. به طور کلی ، برای فنگ شویی خوب درب حمام خود را بسته نگه دارید.

 

توالت را پنهان کنید

در صورت امکان ، بهتر است توالت را برای داشتن فنگ شویی بهتر پنهان کنید. این کار را می توانید با بسته نگه داشتن درب یا طراحی سرویس بهداشتی به گونه ای انجام دهید که از داخل آن را نبینید.

 

آینه روی در حمام

در بیشتر موارد ، اگر بتوانید آینه را در قسمت بیرونی درب سرویس بهداشتی نصب کنید ، باعث بهبود فنگ شویی می شود. آینه در دستشویی یا حمام یک ابزار کاربردی است و همچنین مشکلات فنگ شویی را زیباتر و تکمیل می کند.

آینه روی در حمام

 

گیاهان

مسئله اصلی حمام ، جاری شدن آب است. از آنجا که همه گیاهان را دوست دارند ، یک گیاه آپارتمانی سبز زنده یکی از محبوب ترین راه ها برای بهبود فنگ شویی هر سرویس بهداشتی است. این گیاه انرژی هدر رفته  آب را به انرژی حیاتی تبدیل می کند. آب گیاهان را تغذیه می کند ، آنها را قوی و رشد می کند. به علاوه ، عنصر طبیعت را به این اتاق وارد می کند.

 

محصولات خود را شسته و رفته کنید

به طور منظم از کالاهایی که در حمام نگهداری می کنید مانند لوازم آرایشی ، مواد بهداشتی و داروها و .. را تمیز و مرتب کنید .  این محصولات ماندگاری دارند ، بنابراین هر آنچه منقضی شده یا دیگر لازم نیست را خارج کنید. اول از همه ، شما نمی خواهید از محصولات منقضی شده استفاده کنید. در سطح فنگ شویی ، سعی کنید جز وسایل کاربردی که به آن نیاز دارید ، از چیز دیگری استفاده نکنید.

 فنگ شویی حمام

 

حوله های خود را جایگزین کنید

حوله ها می توانند تجمع باکتری ها و بوها را شروع کنند. در صورت امکان آنها را عمیق تمیز کنید. اما در نهایت باید جایگزین شوند. حوله های قدیمی برای تمیز کردن به جای پارچه ها بسیار مناسب هستند. وقتی حوله ها و سایر ملحفه های حمام خود را تعویض کردید ، محصولات پایدار ، ارگانیک و غیر سمی را انتخاب کنید. پوست شما بزرگترین اندام بدن شما است و انرژی مواد را که روی آن قرار می دهید جذب می کنید! به همین ترتیب ، خانه و فنگ شویی شما نیز تحت تأثیر کیفیت و انرژی زندگی مواد در حمام قرار دارند.

 

 

عمیق تمیز کردن

از آنجا که حمام اتاقی برای پاکسازی و تصفیه بدن است ، حتماً مرتباً اتاق را عمیق تمیز کنید. تا حد امکان از محصولات تمیز کننده غیر سمی و پایدار استفاده کنید.  شما می توانید مانند اندام خود به حمام خود فکر کنید. بیایید آن را تمیز نگه داریم و به آن توجه کنیم!

مطالب مرتبط