ایده های اتاق نشیمن سیاه و سفید برای خانه شما

اتاق نشیمن سیاه و سفید

سیاه و سفید بهترین ترکیب با کنتراست بالا برای دکوراسیون هر خانه ای است ، به خصوص اگر نمی خواهید دنبال رنگ های جسورانه بروید و دوست دارید بی طرف باشید. اگر می خواهید دکوراسیون سیاه و سفید داشته باشید اما مطمئن نیستید از کجا شروع کنید ، در اینجا چند ایده برای اتاق نشیمن به سبک سیاه سفید آورده شده است که دوست داریم آنها را با شما به اشتراک بگذاریم!

 ایده های اتاق نشیمن سیاه و سفید

اگر به دنبال یک روش ابتکاری برای آوردن دکوراسیون سیاه و سفید به خانه خود هستید ، چرا یک دیوار یا ستون را با رنگ سیاه رنگ نکنید و دکوراسیون باقیمانده را بیشتر سفید بگذارید؟ این رنگ روشی بسیار آسان و کم هزینه را به ارمغان می آورد ، اما شما همچنین می توانید بالش های  سیاه و سفید را به عنوان لوازم جانبی یا صندلی راحتی اضافه کنید .

دکوراسیون سیاه و سفید

اگر دیوارهای سفید یا حتی یک بوفه سفید دارید ، ایده ما این است که روی تابلوی قاب شده یا حتی گلدان مقداری رنگ سیاه اضافه کنیم. اگر ساعتی با پس زمینه سیاه اضافه کنید ، قدم بزرگی به سمت اتاق نشیمن سیاه و سفید رویاهایتان است!

ایده دکوراسیون سیاه و سفید

گیاهان در همه خانه ها هستند ! اگر در حال بازی با دکوراسیون اتاق نشیمن سیاه و سفید هستید ، لمس رنگ سبز در کنار دکور های دستی مشکی گزینه مناسبی برای تکمیل بقیه دکورها است. این یک احساس راحتی خاص است که شما حتما از آن خوشتان خواهد آمد .

دکوراسیون سفید مشکی اتاق خواب

یک قفسه کتاب مشکی یا یک صندلی چرمی سیاه  می تواند واقعاً آن جلوه اتاق نشیمن سیاه و سفید را که به دنبال آن بودید ، به ارمغان آورد. این جزئیات کوچک است که تفاوت ایجاد می کند و گاهی اوقات تنها یک قطعه یا دکور کوچک می تواند کمک زیادی به دستیابی به ظاهری کند که به دنبال آن می گردید.

دکوراسیون منزل سفید و مشکی

گاهی اوقات تنها چیزی که شما نیاز دارید یک لامپ سیاه است تا بتوانید فضای مناسب پالت مورد نظر خود را تنظیم کنید. سراغ یک چراغ کف مینیمالیستی یا حتی دیوارکوب های مشکی بروید تا دکوراسیونی سیاه سفید را برای خانه خود به ارمغان بیاورید.

دکوراسیون مشکی

در آخر ، از الگوها یا از رنگ آمیزی نترسید. تنها چیزی که به آن نیاز دارید یک مبل با رنگ سیاه یا سفید و صندلی های زیبا و یا فرش های سیاه و سفید است . آن ها را با هم در خانه خود  مخلوط کنید و اطمینان حاصل کنید که ظاهر کاملاً مجلل را بدست می آورید.

مطالب مرتبط