ایده های زیبا برای اتاق نشیمن خاکستری

امروز با ایده های زیبای رنگ خاکستری برای اتاق نشیمن  همراه شما هستیم. 

چندی پیش ، بسیاری از افراد رنگ خاکستری را رنگی مات و تا حدی ناخوشایند می دانستند. اما یک روز همه چیز تغییر کرد. یک طراح محبوب شروع به استفاده از آن کرد ، سپس دیگری ، و سپس دیگری ، و در دهه گذشته ، این یکی از محبوب ترین رنگ ها در دکوراسیون خانه شده است. خاکستری با رنگی پیچیده تر از بژ و سازگارتر از رنگ مایل به قرمز ، سایه ای متنوع است که به سرعت به پادشاه خنثی ها تبدیل شده است . امروز با ایده های زیبای رنگ خاکستری برای اتاق نشیمن  همراه شما هستیم.

 

با جزئیات زیبا

با جزئیات زیبا

خاکستری وقتی با جزئیات کلاسیک و یک ظاهر طراحی پیچیده ترکیب می شود ، مظهر ظرافت است. در این اتاق که توسط Cherie Lee Interiors طراحی شده است ، پالت رنگ نرم باعث می شود تا جزئیات از جمله طاق تراشیده شده ، قالب های معماری و مبل های تافت دار به خوبی جلوه کنند.

 

نرم و با طراوت

اتاق نشیمن مدرن خاکستری

فکر می کنید خاکستری تیره است؟ با تزئینات سفید و در یک اتاق پر از نور طبیعی ، خاکستری می تواند نرم و با طراوت باشد. در اتاق هایی مانند این اتاق که دارای پنجره های بزرگ است ، ایده ساده ای است که مبلمان ساده باشد و اجازه داده شود چشم به سمت منظره جلب شود.

پیچیده

اتاق نشیمن خاکستری با روکش مشکی

یکی از بهترین راه ها برای افزودن ظاهری پیچیده و مدرن به یک فضا ، رنگ آمیزی رنگ سیاه یا خاکستری تیره است. در این اتاق که توسط یک طراح حرفه ای آمریکایی طراحی شده است ، ظاهر به ویژه خوب عمل می کند ، زیرا تزئینات ذغالی یک احساس مدرن به نرده های حکاکی شده و تزئینات درب می بخشد.

 

زمینه خنثی

اتاق نشیمن و پله های خاکستری

بهترین راه برای جلب توجه به طرح ها یا ویژگی های جالب معماری این است که اجازه دهید در برابر پس زمینه های خنثی برجسته شوند. رنگ های خاکستری و مبلمان با صفحات روشن در این فضای بزرگ و مفهوم باز ، طرحی جالب به دکوراسیون خانه می بخشند . از آنجا که هیچ رنگ و شکل قوی برای رقابت وجود ندارد ، چشم به طور خودکار به سمت ویژگی های جالب معماری جلب می شود.

 

جذاب و پیچیده

جذاب و پیچیده

فضای داخلی خاکستری معاصر که با اندکی رنگ سیاه لمس شده است برای ایجاد یک ظاهر جذاب و پیچیده عالی است. در این اتاق از Freestyle Interiors ، رنگ های عمیق و پارچه های لوکس ، خانه را به یک مکان ایده آل تبدیل می کند.

 

کمی غیررسمی

اتاق نشیمن خاکستری با نخی سنگی

این پالت رنگ خاکستری سنگی و آبی که یادآور سواحل سنگی است برای زندگی در کنار دریاچه ایده آل است. مبلمان ظریف به راحتی در برابر رنگ لطافت نشان می دهد و یک مکان تجمع غیر رسمی زیبا ایجاد می کند.

رنگارنگ

رنگارنگ

برای ایجاد یک فاکتور جدی “واو” ، یک پس زمینه خاکستری برای یک مبلمان یا هنر رنگارنگ در نظر بگیرید ، مانند این اتاق نشیمن که توسط Clarity Home Interiors طراحی شده است . این یک روش عالی برای جلب توجه به یک قطعه خاص است – اعم از اینکه آن را به دیوار آویزان کنید یا به عنوان بخشی از چیدمان مبلمان مانند نیمکت قرمز رنگی که در اینجا نشان داده شده است ، قرار دهید.

 

شیک

اتاق نشیمن معاصر خاکستری تیره

با استفاده از یک پالت رنگ خاکستری تیره ، یک طرح شیک و به دلنشین ایجاد کنید . این اتاق توسط Grand Design London فاقد هرگونه رنگ سنتی طراحی یا قطعات مورد توجه است ، با این وجود از ظرافت زیبایی برخوردار است که ضمن اینکه کاملاً تازه و مدرن است ، به سبک آن ادای احترام می کند.

 

اتاق پذیرایی  مردانه خاکستری

اتاق پذیرایی  مردانه خاکستری

در حالی که این اتاق به راحتی و به طور مساوی توسط هر دو جنسیت قابل استفاده است ، کمی بیشتر جنبه مردانه دارد ، بیشتر به دلیل دیوارهای خاکستری ، مبلمان چرمی و لهجه های چوب .  اتاق به بهشت ​​لیسانسه ای پر از راحتی و شخصیت تبدیل می شود.

 

بنابراین این ها برخی از ایده های جذاب اتاق پذیرایی با رنگ  خاکستری بودند که می توانید در دکوراسیون خود از آن الگو برداری کنید.

مطالب مرتبط