۳ اشتباه در طراحی اتاق نشیمن

اشتباه در طراحی اتاق نشیمن

موقع طراحی داخلی ، بدون اینکه متوجه باشم دچار اشتباه میشویم. چه موقع نگهداری وسایل منسوخ شده از مد افتاده باشیم و چه در تغییر پرده ها یا عکس های خانوادگی روی دیوارها ،این اشتباهاتی است که می تواند کل طراحی اتاق نشیمن را از بین ببرد. امروز قصد داریم روی 3 اشتباه در طراحی اتاق نشیمن که احتمالاً مرتکب شده اید ،تمرکز کنیم و به شما در حل آنها کمک کنیم.

۳ اشتباه در طراحی اتاق نشیمن که مرتکب آن میشوید به همراه راه حل!‌

 کم هزینه کردن برای اثاثیه اتاق نشیمن

 کاری که هرگز نباید انجام دهید این است که هنگام جستجوی صندلی راحتی ، مبل  و غیره به سراغ مواد ارزان قیمت بروید. اگر می خواهید روی آن بنشینید ، باید راحت باشد ، نه تنها شما بلکه به خاطر مهمانانی که در فضای خود پذیرایی می کنید وقتی نوبت به یافتن یک مبلمان شیک می رسد ، ممکن است کمی بیشتر خرج کنید و برای خانه خود چیزی تهیه کنید که مدت طولانی دوام داشته باشد، کیفیت و سبک آن را با وسایل قبلی حفظ کنید.

اشتباه در طراحی اتاق نشیمن

انتخاب مبل اشتباه

یک اتاق نشیمن عالی با یک مبل عالی شناخته می شود . اینجاست که ممکن است بسیاری از مشکلات بوجود بیاید. شاید شما پارچه درست را برای هماهنگی با بقیه مبلمان خود انتخاب نمی کنید ، یا شاید این رنگ یا سبک با دکوراسیون خانه شما همخوانی نداشته باشد. یک مبل خوب کلید راحتی در اتاق نشیمن است و باید به عنوان یک قطعه اساسی که باید با دقت انتخاب شود ، انتخاب و تهیه شود.

اشتباه در طراحی اتاق نشیمن

اول از همه ، به ارتفاع صندلی توجه کنید. صندلی با ارتفاع خیلی کم گزینه مناسبی برای نشستن نیست و ناراحتی به همراه دارد . اول از همه ، یک چیز ساده را مد نظر داشته باشید . سبک آن با بقیه اتاق نشیمن راحت تر است و هرگز از مد نمی افتد. و البته ، به کیفیت مواد و شکل آن توجه کنید ، زیرا باید با کیفیت و زیبا به نظر بیاید.

فرشی که خیلی کوچک است

برای هر طراح داخلی یکی از اشتباهات اصلی در یک خانه، فرش با اندازه ضعیف است. اشتباه نکنید که از یک فرش کوچک در اتاق نشیمن استفاده کنید و همچنین با افزودن یک فرش بزرگ به یک اتاق کوچک اشتباه نکنید.

هنگامی که یک فرش کوچک را در یک اتاق نشیمن ، زیر یک میز مرکزی یا یک مبل اضافه می کنید ، با مبلمان هماهنگی خوبی ندارد و فضای خالی زیر قطعات مهم مبلمان باقی می ماند. در نظر بگیرید که سراغ یک فرش بزرگتر بروید که فضای مبل ، میز وسط و صندلی را بپوشاند.

اشتباه در طراحی اتاق نشیمن

وقتی فرش بزرگتری برای یک اتاق کوچک انتخاب می کنید، مقداری از فضا را می گیرد و باعث می شود اتاق حتی کوچکتر شود.

اشتباه در طراحی اتاق نشیمن

مطالب مرتبط