رنگ مبلمان که در سال 2021 ترند شده است!

رنگ مبلمان که در سال 2021 ترند شده است!

اگر شما قصد دارید که در دکوراسیون داخلی منزل خود تنوع ایجاد کنید بهتر است که به سراغ تنوع در رنگ مبلمان منزل خود بروید. هر ساله طراحانی وجود دارند که روش ها و رنگ هایی را به عنوان ترند آن سال معرفی کرده و از آن رونمایی می کنند. به عنوان مثال می توان گفت که بیشتر افراد جزو طرفداران رنگ های روشن هستند و بیشتر در طراحی دکوراسیون منزل و یا محیط کار خود از رنگ های روشن استفاده می کنند به خصوص در هنگام انتخاب پارچه برای مبل ها. دلیل اینکه بیشتر افراد عاشق رنگ روشن هستند این است که این رنگ موجب ایجاد آرامش شده و احساس خوبی را به افراد منتقل می کند.

اما برعکس افرادی وجود دارند که رنگ های جسورانه تری را برای دکوراسیون داخلی انتخای بر می گزینند به این دلیل که این نوع رنگ ها موجب می شوند تا شادی و سرزندگی به محیط انتقال پیدا کند و از افسردگی و دلمردگی جلوگیری می کنند. رنگ ها این توانایی را دارند تا حال و هوای خاصی را به یک شی بدهند تا موجب شود افراد بهتر خصوصیات آن شی را درک کنند. یکی از مورادی که رنگ در انتخاب و طراحی آن بسیار تاثیر گذار است مبلمان می باشند. در سال 2021 طراحان دکوراسیون داخلی رنگ هایی را جهت استفاده در هنگام ساخت مبلمان معرفی کرده اند که طرافداران بسیار زیادی را به سمت خود جذب کرده اند در ادامه به معرفی رنگ های مبلمانی که در سال 2021 ترند شده اند می پردازیم.

ترکیب رنگ های خاکستری و زرد

در سال 2021 رنگ زرد به عنوان رنگ ترند معرفی شده که اکثر افراد سعی بر این دارند کع از این رنگ در دکوراسیون داخلی منزل خود به ویژه در طراحی مبلمان از آن استفاده نمایند. طرفداران مد همیشه سعی بر این دارند که دکوراسیون داخلی منزل و یا محیط کار خود را با در نظر گیری رنگ سال بچینند. این نکته را فراموش نکنید که برای به روز بودن نیازی نیست که کل وسایل و لوازم منزل خود را عوض کنید و هزینه های هنگفتی را در این زمینه در نظر بگیرید. شما می توانید به راحتی و با کمترین هزینه یکی از وسایل اصلی اتاق نشیمن خود را به رنگ سال انتخاب کرده و آن را تغییر دهید.

مبلمان اتاق نشیمن و یا مبلمان محیط کار یکی از وسایلی می باشد که می توانید به راحتی و با کمترین هزینه پارچه های آن را تغییر داده و به رنگ سال در آورید. با این کار تاثیر بسیار زیادی بر دکوراسیون داحلی محیط کار و یا منزل خود می گذارید. در سال 2021 ترکیب رنگ های خاکستری و رنگ زرد بسیار ترند بوده و شما می توانید با خیال راحت این ترکیب زیبا را از طریق مبلمان وارد اتاق نشیمن خود کنید.

آیا باید همه ی المان ها به رنگ زرد باشد؟

طبیعی است که نه! قرار نیست چون رنگ سال 2021 رنگ زرد است تمامی المان هایی که در اتاق نشیمن وجود دارد به رنگ زرد انتخاب شوند. و اینکه اگر قصد دارید که رنگ مبلمان خود را به رنگ سال انتخاب کنید قرار نیست که رنگ آن ها تماما زرد باشد با این کار محیطی یکنواخت را به وجود خواهید آورد و از تنوع و زیبایی در محیط کار و اتاق نشیمن دور خواهید شد. هرگز این اشتباه را در دکوراسیون داخلی منزل خود انجام ندهید. شما می توانید جهت استفاده از رنگ زرد برای طراحی مبلمان از ترکیب رنگ زرد با رنگ های تکمیلی استفاده نمایید. به عنوان مثال می توانید از ترکیب رنگ زرد و مشکی، رنگ زرد و طوسی، زرد و سفید، زرد و نوک مدادی و … نیز استفاده کرده و زیبایی و تنوع را به محیط منزل خود دعوت کنید.

تاثیر رنگ ها بر دنیای دکوراسیون

بیشتر افراد در هنگام خرید برای دکوراسیون داخلی منزل با توجه به مجله ها و یا ویترین فروشگاه ها و مغازه ها با رنگ سال آشنا شده و سعی بر این دارند که دکوراسیون داخلی منزل خود را با توجه به آن رنگ انتخاب کنند. از طرفی مد موجب سودآوری بسیاری از شرکت هایی می شود که در زمینه ی دکوراسیون فعالیت می کنند و موجب رونق جامعه می گردد و از طرف دیگر موجب زیاد شدن مصرف گرایی و تاثیر منفی آن بر سبک زندگی خواهد شد.

مرتبط: تاثیر رنگ در دکوراسیون داخلی

مطالب مرتبط