طراحی اتاق خواب عروس

طراحی اتاق خواب عروس

اگر تازه ازدواج کرده اید بهتر است که دکوراسیون منزل خود را از اتاق خواب شروع کنید. همانطور که می دانید اتاق خواب مکانی برای استراحت و هم جنین محل آرامش و آسایش می باشد بنابراین این موضوع بسیار مهم است که حس خوبی به اتاق خوابتان داشته باشید. ایده های بسیار زیادی جهت طراحی دکوراسیون اتاق خواب عروس وجود دارد که با توجه به سلیقه و نظر خود می توانید آن ها را انتخاب نمایید. در طراحی دکوراسیون اتاق خواب عروس می بایست به پارامتر هایی هم چون سبک و ابعاد تخت، رنگ دیوار ها، رنگ پرده و تزئینات توجه کنید. البته قبل از هر چیزی می بایست سلیقه خودتان را در نظر بگیرید و با توجه به آن جلو بروید.

طراحی اتاق خواب عروس

جهت انتخاب نوع تخت رنگ رو تختی و حتی رنگ و جنس پرده قبل از هر چیزی می بایست سبک دکوراسیون اتاق خواب عروس را انتخاب نمایید. چندان جالب نیست که یک سرویس چوبی و تختخواب مدرن و ساده قهوه ای تیره را با تور و گل قرمز و صورتی بیارایید. اگر می خواهید به زیبایی دکوراسیون اتاق خوابتان بیفزایید می توانید چند عدد بالشت اضافی بر روی تخت خواب خود قرار دهید این کار علاوه بر اینکه زیبایی دکوراسیون اتاقتان را دو چندان می کند، در راحتی بیشتر نیز موثر است و به بهتر قرار گرفتن کمر و پاها نیز کمک می کند.

 

اهمیت نور پردازی در طراحی اتاق خواب عروس

درست است که اتاق خواب فضایی برای خواب و استراحت است اما نور پردازی آن از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد و مانند هر اتاق دیگری نورپردازی آن در طراحی دکوراسیون تاثیر چشم گیری دارد. . نور طبیعی به شادابی صبحگاهی و هم چنین زیبا جلوه دادن اتاق خواب عروس کمک شایانی می کند. هم چنین نور طبیعی در رشد گلدان هم موثر است بنابراین اگر در اتاق خواب خود پنجره دارید نور را از اتاق خواب خود دریغ نکنید.

اهمیت نور پردازی در طراحی اتاق خواب عروس

اما اگر در اتاق خواب خود پنجره ندارید و یا برای ساعاتی که خورشید در آسمان نیست آباژور ها می توانند انتخاب مناسبی برای اتاق خواب شما باشند. نور آباژور ها برای یک اتاق خواب می تواند کافی باشد و آزار دهنده هم نیست. این نور ملایم به آرامش بیشتر چشم و ذهن نیز کمک شایانی می کند.

 

 

اگر می خواهید که همیشه و در طول روز یک اتاق خواب مرتب و تمیز داشته باشید وجود کمد و کمد دیواری بهترین و مناسب ترین گزینه است. انواع کمد موجب می شود که شلوغی و بی نظمی اتاق کم شود و وسایل همه در کمد قرار بگیرند و از آشفتگی اتاق نیز کم کنند. خلوت نگه داشتن اتاق خواب عروس به خصوص درمورد اتاق خواب های کوچک امری مهم و ضروری می باشد. شلوغی و آشفتگی در اتاق کوچک بیشتر به چشم می آید و مانع از دیده شدن دکوراسیون زیبا می گردد.

کمد دیواری اتاق خواب عروس

 اگر برای اتاق خواب خود فضای رمانتیک و عاشقانه ای در ذهن خود دارید و قصد دارید که اتاق خوابتان چنین فضایی داشته باشد می توانید از نور ملایم و بادکنک استفاده کنید. هم چنین از چراغ های کوچک در قسمت بالایی تخت می توانید بهره بگیرید و هر کاری که با خلاقیت خود حس می کنید می تواند فضای زیباتر و جذاب تری خلق کند را انجام دهید.

مطالب مرتبط