طراحی اتاق خواب فنگ شویی

طراحی اتاق خواب فنگ شویی

حتما شما هم تا به حال کم و بیش کلمه ی فنگ شویی به گوشتان خورده است. و با این قضیه آشنا هستید. به کار گیری قانون فنگ شویی در منزل می تواند موجب به وجود آمدن نوعی انسجام و تعادل در منزل شود. هم چنین این قانون می تواند انرژی مثبت را در وسایل منزل به جریان بیندازد. به همین علت طراحان دکوراسیون داخلی به به کار گیری قانون فنگ شویی در چیدمان منزل و اتاق خواب تاکید داشته و در هنگام پیاده سازی قوانین دکوراسیون داخلی در منزل و یا در محیط کار سعی بر این دارند که قانون فنگ شویی را رعایت کنند. قانون فنگ شویی برای محیط هایی هم جون اتاق نشیمن، آشپزخانه، اتاق خواب و … با توجه به نیاز های آن قسمت قوانین مشخصی را ارئه می دهد.

طراحی اتاق خواب فنگ شویی

یکی از محیط هایی که می توان در آن قانون فنگ شویی را رعایت کرد اتاق خواب نیز می باشد. اگر شما می خواهید اتاق خواب خود را به گونه ای طراحی کنید و دکوراسیون آن به نحوی باشد که انرژی در آن جریان داشته باشد و آرامش و انرژی و نشاط را به شما منتقل کند می بایست قوانین فنگ شویی را در هنگام چیدمان اتاق خواب خود رعایت نمایید. زمانی که شما اتاق خواب خود را با توجه به قوانین و اصول فنگ شویی بچینید آرامش در آن موج زده و موجب می شود که شما خواب با کیفیت و راحتی را تجربه نمایید.

 

تخت خواب چوبی در قانون فنگ شویی

بر اساس قانون فنگ شویی بهترین نوع تخت جهت استفاده در اتاق خواب تخت چوبی می باشد. به این دلیل که چوب مقاومت بالایی داشته و مستحکم است. اگر هم تخت خواب شما از نوع چوبی نبود سعی کنید که حتما پشتی آن از چوب باشد. برخی از تخت خواب هایی که امروزه طراحی می شوند از متریال هایی هم چون روکش چرم و یا پارچه نیز ساخته شده اند. مسئله ای که در این بین حائز اهمیت است و می بایست به آن توجه ویژه ای کرد این است که می بایست متریال های استفاده شده در ساخت تخت خواب شما در عین حال که می بایست مقاوم و مستحکم باشد، باید دارای ظرافت و زیبایی باشد. تا از این طریق انرژی مثبت در اتاق خواب شما جریان داشته باشد.

تخت خواب چوبی در قانون فنگ شویی

استفاده از تشک مناسب

امروزه انواع تشک های طبی و غیر طبی در بازار وجود دارند که شما می توانید با توجه به نیاز و سلیقه ی خود نسبت به انتخاب تشک برای خود اقدام نمایید. نکته ای که در هنگام خرید تشک برای خود می بایست در نظر داشته باشید این است که تشکی با کیفیت و مرغوب را خریداری نمایید. در قانون فنگ شویی شما می بایست تشکی را انتخاب نمایید که علاوه بر اینکه توانایی بر طرف کردن خستگی های شما را داشته باشد بتواند انرژی های منفی را که به هر دلیلی جذب بدن شما شده است را از شما دور نماید. این نکته را فراموش نکنید که هر چقدر خواب شما در شب کیفیت بیشتری داشته باشد در روز با انرژی و تمرکز بهتر و بیشتری می توانید به کار های روزمره ی خود نیز برسید. پس یادتان نرود که به سراغ تشک های مرغوب رفته و از قوانین فنگ شویی پیروی نمایید.

استفاده از تشک مناسب

زیر تخت خواب خود را خالی کنید

اگر همیشه فضای زیر تخت خواب شما شلوغ و پر از وسیله های متفاوتی است باید بدانید که خلاف قوانین فنگ شویی عمل کرده و انرژی مثبت را از خانه ی خود دور کرده اید. به عبارت ساده تر بهتر است بگوییم که برای اینکه بخواهید از قوانین فنگ شویی پیروی کنید می بایست زیر تخت خواب خود را خالی نگه داشته و وسایل اضافی را از قسمت زیرین تخت خود دور نمایید. شاید شما هم دیده باشید که معمولا در قسمت زیرین تخت خواب ها کشو هایی جهت قرار دادن لباس و وسایل تعبیه شده است که شما بتوانید به راحتی وسایل و لوازم خود را در زیر آن قرار دهید. این فضای ذخیره سازی می تواند برای شما جذاب باشد و در مرتب شدن آسان و سریع اتاف خواب به شما کمک بسیاری خواهد کرد. اما این نکته را فراموش نکنید که این کار می توانید موجب جلوگیری از به جریان افتادن انرژی در اتاف خواب شما شود و با قوانین فنگ شویی مطابقت ندارد.

زیر تخت خواب

 

 

محل قرار گیری آینه

یکی از موارد بسیار مهمی که در قوانین فنگ شویی اتاق خواب بسیار مهم و حائز اهمیت است محل قرار گیری آینه می باشد. در قانون فنگ شویی می بایست آینه را در قسمتی از اتاق قرار دهید که تخت خواب و در های کمد در آن دیده نشودو با این حال در قانون فنگ شویی آینه موجب از بین رفتن انرژی در اتاق خواب شده و می بایست مورد استفاده قرار نگیرد.

طراحی اتاق خواب فنگ شویی

مطالب مرتبط