دکوراسیون آشپزخانه مدرن و جذاب

دکوراسیون آشپزخانه مدرن

آشپزخانه قلب خانه است. و همه می خواهند تا آنجا که ممکن است زیبا به نظر برسد. اما با توجه به سلیقه ها و نظر های مختلف موقع تزئین، گاهی اوقات تصمیم گیری دشوار است. برای کمک در شروع بازسازی، برخی از دکوراسیون آشپزخانه های مدرن را بررسی کنید که مدل های امروزی طراحی زیبایی دارند بنابراین آشپزخانه شما هرگز از مد نمی افتد.

دکوراسیون آشپزخانه مدرن

در اینجا به تعدادی از دکوراسیون آشپزخانه های مدرن نگاهی می اندازیم:

کابینت رنگی و قفسه باز

کابینت های براق و پررنگ را در نظر داشته باشید. قفسه های باز با چوب طبیعی و دستگیره های  طلایی روشن ، فضای مدرن را تقویت می کنند.

دکوراسیون آشپزخانه مدرن

قفسه و تیر چوبی

اگر به اضافه کردن قفسه های چوبی به آشپزخانه خود تمایل دارید، در انتهایی ترین قسمت آشپزخانه و در سقف این کار را انجام دهید. فضا را طولانی کرده و به جاذبه دیداری اضافه می کند.

دکوراسیون آشپزخانه مدرن

صندلی حصیری

مبلمان حصیری یکی از برترین طراحی های سال 2020 است و اگر علاقه دارید از آن در آشپزخانه خود استفاده کنید. این کار کمک میکند یک فضای ساده و شیک داشته باشید.

دکوراسیون آشپزخانه مدرن

طرح شطرنجی

با کاشی های سیاه و سفید یکپارچه و لامپ های مدرن ، جذابیتی به آشپزخانه امروزی خود اضافه کنید.

دکور آشپزخانه مدرن

مد خانه مزرعه ای!

فقط به این دلیل که آشپزخانه شما دارای جزئیات خانه مزرعه ای است ، به این معنی نیست که نمی تواند مدرن هم باشد. با مخلوط کردن بی نظمی و انتخاب قطعات با خطوط براق ، فضا را امروزی نگه دارید.

دکوز آشپزخانه مدرن

ظرف های درجه یک

ظروف مسی در قفسه های باز دو مورد مهم بعدی در دکوراسیون آشپزخانه هستند. برای فضای سرگرم کننده آشپزخانه آنها را با کابینت های رنگارنگ ترکیب کنید.

دکوز آشپزخانه مدرن

مطلب پیشنهادی : ایده های طراحی آشپزخانه مدرن 

وسایل مدرن

چراغهای زرد مدرن و یک بک گراند متناسب میتواند یک فضای روشن و مدرن به شما تحویل دهد.

دکور آشپزخانه مدرن

سقف ساده

یک آشپزخانه کاملاً سفید مدرن است. اما نه مطلقا سفید!  یک مقدار رنگ خنثی به سقف اضافه کنید تا مهمان های خود را شوکه کنید! 

سفق آسپزخانه مدرن

کابینت های پر شده

برای داشتن فضایی مدرن نیازی به چشم پوشی از جزئیات نیست. برای اینکه فضا را امروزی نگه دارید ، یک طرح رنگی تازه از سفید و سیاه انتخاب کنید.

دکور آشپزخانه مدرن

کابینت های رنگی

کابینت ها را با رنگی غیرمنتظره مانند سرخ یا آبی با فرش طرح دار (برای آشپزخانه ای که قسمت های مساوی و مدرن دارد) جفت کنید.

کابینت آشپزخانه مدرن

استیل ضد زنگ!‌

مد لوازم خانگی همیشه به روز میشود اما استیل ضد زنگ همیشه مدرن میماند. اگر می خواهید یک تغییر پایدار ایجاد کنید ، آنها را برای آشپزخانه ای که میخواهید همیشه مدرن و بی انتها به نظر برسد نصب کنید.

آسپزخانه مدرن

شما چه پیشنهادی برای دکوراسیون آشپزخانه مدرن دارید؟

مطالب مرتبط