طراحی دکوراسیون دفتر تجاری

طراحی دکوراسیون دفتر تجاری

اگر قصد دارید دفتر کار خود را به بهترین نحو طراحی کنید می بایست به اصول و قواعد آن توجه داشته باشید. ممکن است حین طراحی دکوراسیون دفتر تجاری خود با مشکل مواجه شوید که در این صورت بهتر است که برخی از تکنیک ها و اصول را به کار بگیرید تا بتوانید محیطی شیک و دلنشین برای کارکنان خود به ارمغان بیاورید.

 

پیش از هر چیزی بهتر است که به انتخاب رنگ دیوار ها و رنگ وسایل موجود در دفتر کار خود بپردازید. دیوار ها نقش مهمی در طراحی دکوراسیون دفتر تجاری دارند که می توانند تاثیر چشم گیری در بزرگ تر و یا کوچک تر نشان دادن دفتر تجاری داشته باشند. اگر دفتر تجاری شما متراژ کمی دارد می توانید جهت بزرگ تر نشان دادن فضا رنگ دیوار و کف پوش ها را روشن انتخاب کنید. این رنگ ها می توانند رنگ هایی نظیر سفید، کرم، لیمویی، و بژ باشند. علاوه بر این موضوع وسایل و لوازمی که در دفتر کار مورد استفاده قرار میگیرد می تواند تاثیر چشم گیری بر دکوراسیون داخلی دفتر تجاری داشته باشد. از این رو بهتر است که از وسایلی با تم رنگ های تیره استفاده کنید تا وسایل کوچک تر به نظر برسند.

طراحی دکوراسیون دفتر تجاری

 

انتخاب رنگ در دکوراسیون دفتر تجاری

حتما شما هم با این صحنه رو به رو شده اید که اغلب در دفتر های تجاری دیوار های سفید و خالی آزار دهنده بوده و هیچ جذابیتی برای مخاطب ندارند. فضاهایی اداری و تجاری می بایست مرتب و منظم باشند و بهتر است جهت نظم دهی فایل، کتاب و هم چنین وسایل و لوازم دیگر سلف و قفسه های دیواری را به کار بگیرید. با این کار می توانید فضایی دلنشین و چشم نواز در دکوراسیون دفتر تجاری خود خلق کنید. با این کار میز کارتان خلوت تر شده و راحت تر می توانید به کار های خود نظم دهید.

انتخاب رنگ در دکوراسیون دفتر تجاری

اگر قصد دارید که فضایی متفاوت در دکوراسیون دفتر تجاری خود ایجاد کنید که هم تاثیر گذار باشد و هم مخاطب را به خود جذب کند می توانید از چوب در دفتر کاری خود استفاده کنید. اگر دقت کرده باشید در دفاتر تجاری که از چوب به عنوان دکوراسیون داخلی در آن ها استفاده شده است حس خوب و مثبتی جریان دارد.

 

نورپردازی

به علت آنکه امروزه محیط های اداری و تجاری بسیار قراگیر شده است، نورپردازی این محیط ها بسیار حائز اهمیت است. اکثر دفاتر تجاری مکانی جهت جهت انجام وظایف متنوع می باشند بر همین اساس نورپردازی آن ها از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. قسمتی که منشی دفتر در آنجا می نشیند به یک نورپردازی اساسی نیاز دارد چرا که مراجعه کنندگان در وهله اول به سراغ منشی دفتر می روند. بیشتر دغدغه های طراحی نور پردازی دفتر تجاری در محیط های تجاری و اداری به کارمندان آن دفتر ارتباط دارد. کارمندان یک دفتر تجاری کسانی هستند که بسیاری از ساعات روزانه را در آن جا سپری می کنند و این انتظار را دارند که با نورپردازی مناسب در دفتر کار محیطی زیبا و رضایت بخش برای آن ها فراهم گردد.

نورپردازی در دکوراسیون دفتر تجاری

 

 

مطالب مرتبط