۱۰ ایده برای مرتب کردن دفتر کار خانگی

چیدمان دفتر کار خانگی

یک فضای کاری تمیز می تواند بهره وری شما را بالا برده و احساس خوشحالی از کارتان را در شما بوجود بیاورد. داشتن یک دفتر کار در خانه و چیدمان دفتر خانگی باعث ایجاد انگیزه برای کار کردن در محیط آرام خانه میشود .همچنین استرس و اضطراب را کاهش داده و راندمان و تمرکز فردی را بیشتر میکند ، پس مرتب کردن دفتر کار  خود باید جزو اولیت های کاری شما باشد.

 

 مرتب کردن دفتر کار خانگی !

در اینجا 10 ایده وجود دارد که می توانید دفتر کار خانگی خود را از هرج و مرج و بی نظمی به یک دفتر کاری مناسب تبدیل کنید:

 

۱. لوازم جانبی میز را تمیز و ساده نگه دارید

اگر هر چیزی را در دفتر کار خود مرتب میکنید ، آن را روی میز کار خود قرار دهید. منظم بودن میز باعث میشود احساس خیلی بهتری داشته باشید. بهترین راه حل خریدن چند لوازم جانبی کارآمدی است که در یک نگاه ساده ظاهر خوبی به میز کار شما میدهد.یک میز با یک فنجان برای قلم ها ، یک نگهدارنده مجله برای پوشه ها و مجلات کوچک و یک کشوی طبقاتی در سمت چپ باعث می شود تا کاغذها و سایر وسایل کوچک از جلوی چشم دور باشند و میز شما ظاهر مرتبی داشته باشد.

چیدمان دفتر خانگی

 

۲. از قفسه های بیشتری استفاده کنید

بدون کمد ، بدون نگرانی!  برای چینش دفتر خانگی خود از قفسه های باز استفاده کنید. دو قفسه سفید مقدار زیادی از فضای خالی دیوار را قابل استفاده میکند، در حالی که فضای کافی برای چراغ کف را می گذارند.  با استفاده از دو سبد بزرگ در قفسه های زیرین که وسایل کار خود را آنجا بچینید چیدمان شیکی خواهید داشت.نگه داشتن کتاب ها در جعبه های محکم و تزئینی باعث میوشد منظم دیده شوند.

چیدمان دفتر خانه

 

۳.یک تقویم دیواری را سفارشی کنید!

قرار دادن یک تقویم روی دیوار به شما کمک می کند تا برنامه ریزی خود را بهتر کنترل کنید. نتیجه این کار؟ شما بسیار کارآمدتر و کنترل شده تر از زمان خود استفاده میکنید. این تقویم جذابیت هماهنگ شده ای را به دفتر کاری خانگی شما اضافه می کند. در داخل شیشه ها سه قاب با رنگ طلایی رنگ شده. با نوار سفید چهارچوب ها ساخته میشود. تاریخ ها را می توان با ماژیک قابل پاک شدن یا برچسب به تقویم اضافه کرد.

تقویم در چیدمان دفتر

 

۴.وسایل رو داخل مکعب ها بذار!  

وسایل زیادی دارید که نگه داری از آنها سخت است؟! باید برای مهمانانی که به دفتر خانگی شما می آیند اقلام را به نمایش بگذارید؟ در این صورت ، سیستم مکعبی می تواند بهترین چیدمان شما باشد. قفسه مکعبی برای نمایش جواهرات و لوازم جانبی مناسب است. زیبایی سیستم مکعبی این است که به طور طبیعی منظم ، متقارن و کاملا متناسب است تا ظاهر چیدمان را حفظ کند.برای مخفی کردن وسایل کوچک، از سبد های تزئینی استفاده کنید.

چینش مکعبی دفتر کار

 

۵.چیدن صندوقچه ها را امتحان کنید

درست مثل مکعب ها، صندوقچه ها میتواند یک دفتر کار خانگی را منظم کند. بر روی صندوقچه ها از برچسب استفاده میشود. که حاوی صنایع دستی و سایر ملزومات اداری است. همه صندوقچه ها یکسان نیستند، حتی آنهایی که طراحی متفاوتی دارند به زیبایی با هم ترکیب می شوند تا دیوار چیدمانی خوبی باشند.

چینش صندوقچه در دفتر

 

۶.از کاغذ نگه دار استفاده کنید

از گذشته نگه دارنده کاغذ رومیزی یا فایل و کشو کاغذ، از وسیله های لازم دفاتر هستند. این یک روش ساده برای پنهان کردن همه مقاله هایی است که در اطراف فضای کار شما باقی مانده اند. یک مرتب کننده سفید بدون دردسر! 

فایل کاغذ در دفتر کار

 

۷.محیط را با زیبایی محاصره کنید!‌

اگر چه کمی غیر عادی است، اما آوردن اشیای زیبا به دفتر کار می تواند راهی برای چیدمان فضای شما باشد. با احاطه کردن اشیایی که برای شما عزیز هستند ، به احتمال زیاد فضای خود را از وسایل اضافی دور نگه می دارید تا بتوانید از اشیای خود کاملاً لذت ببرید. این قفسه ساده، گلدان های قیمتی و سنگ های قیمتی را به نمایش میگذارد که به عنوان دکور نیز عمل می کنند.

زیبایی دفتر کار

 

۸. در نمایش دفتر از خلاقیت استفاده کنید

بر روی تخته یا بریده های تابلو الهام بخشتان و تکه های کاغذ سنجاق بزنید. با استفاده از فضای عمودی خود ، به آنها محلی را برای زندگی بدهید تا در کاغذهای فراموش شده نباشند .در دفتر خانگی خود با اختصاص فضای زیر قفسه و پشت مانیتور به تصاویر و نوشته های مهم رنگ دیگری بدهید. همچنین این راهی برای زنده کردن فضای دیوار بدون استفاده است.

چینش دفتر کار

 

۹. دیواری از کابینت بسازید!‌

اگر فضا و بودجه دارید، برای بهبود سازمانتان یک دیوار کابینت بیاورید. کابینت های استفاده شده آشپزخانه را از یک بورس فروشگاه لوازم خانگی در نظر بگیرید که می توانند برای مخفی کردن لوازم و پرونده های اداری چیدمان شما را بهتر کنند. کابینت های مرتفع با پیشخوان بزرگ برای فضای کاری اضافی

چیدمان دفتر کار خانگی

 

۱۰.یک مرکز فرماندهی بسازید!‌

همان بهره وری مرکز فرماندهی خانواده در آشپزخانه را وارد دفتر کار خود کنید. یک ایستگاه دفتری خانگی ایجاد کنید که شامل چاپگر، تخته چوبی، پرونده ها و تقویم شما باشد. مزیت دسته بندی وسایل ضروری در یک نقطه متمرکز از فضا، به این معنی است که شما به سرعت به لوازم حیاتی دسترسی پیدا می کنید ، از قراردادن وسایل در جای نادرست جلوگیری می کنید و سایر مناطق دفتر کار خود را بهم نمی ریزید. یک میز کوچک میتواند گزینه مناسبی باشد.

دفتر کار خانگی

بنابراین این ها برخی از بهترین راه حل ها برای مرتب کردن دفتر کار می باشند که می توان برای افزایش بهره وری در کار خود در لیست برنامه ریزی های خود وارد کرد. امیدواریم این مقاله برای شما مفید واقع قرار گرفته شده باشد.

مطالب مرتبط