ایده های بازسازی در آشپزخانه که نتیجه می دهد

ایده های بازسازی در آشپزخانه که نتیجه می دهد

آشپزخانه ها محل پخت و پز و معاشرت هستند. غذا ، خانواده و دوستان در این فضای پراستفاده با هم مخلوط می شوند تا ترکیبی برنده ایجاد کنند. بنابراین کاملا منطقی است که بازسازی ها اغلب به سمت آشپزخانه انجام می شود.  آیا پروژه های بازسازی آشپزخانه شما سهم مثبتی در ارزش خانه شما خواهد داشت یا این ارزش را از بین می برد؟

 

برای به حداکثر رساندن بازده مالی بازسازی آشپزخانه ، اصول را در ذهن داشته باشید و از روندهای اشتباه اجتناب کنید. روند ساده است ، اما طراحان بیش از هر زمان دیگری از این موضوع آگاه هستند و عناصر جامد مانند پیشخوان ، کابینت و نور مناسب را بیشتر مورد توجه قرار می دهند.

 

نکته ای که باید بخاطر بسپاریم این است که مدل های جدید ساخت آشپزخانه به طور خودکار به بازده بالا تبدیل نمی شوند. حتی اگر خریداران احترام زیادی به بازسازی مدل های شما بگذارند ، ممکن است سرمایه گذاری اولیه شما آنقدر زیاد باشد که بازپرداخت آن دشوار باشد. بنابراین هر یک از ایده های زیر با کمترین هزینه به روند تازه سازی سریع آشپزخانه شما کمک خواهند کرد.

 

آشپزخانه خود را با یک رنگ الهام بخش کنید

آشپزخانه خود را با یک رنگ الهام بخش کنید

رنگ ادویه آشپزخانه است. چیدن رنگ مناسب نه تنها فضای شاد و دلپذیری را ایجاد می کند ، بلکه ایده ای است که می تواند با کمترین هزینه ، ارزش زیادی را کسب کند. با کمی  هزینه رنگ و چند ابزار ، می توانید فاکتور wow را در آشپزخانه خود زیاد کنید. آن را با طراحی رنگی کاملاً سفید آشپزخانه ، جاودانه و سنتی نگه دارید . یا روش مخالف را انتخاب کنید و با یک آشپزخانه سیاه رنگ شیک پیش بروید . رنگ های آشپزخانه با الهام از فنگ شویی باعث خنک ، آرام و خنثی شدن اوضاع می شوند. در اینجا هیچ منعی برای انتخاب رنگ آشپزخانه خود با تصورات خود وجود ندارد.

 

کابینت های آشپزخانه خود را ارتقا دهید

کابینت های آشپزخانه خود را ارتقا دهید

یک کلمه که هرگز نمی خواهید در مورد کابینت آشپزخانه خود بشنوید: قدیمی شده اند !  بنابراین ، برای جلب حداکثر ارزش در بازسازی آشپزخانه خود ، کابینت ها را در بالای لیست خود قرار دهید.

 

به روزرسانی کابینت های آشپزخانه همیشه به معنی دور انداختن  و تعویض کابینت های فعلی شما نیست ، اگرچه در برخی از خانه ها ، ممکن است یک تعویض کامل لازم باشد. به روزرسانی آشپزخانه می تواند به همان اندازه رنگ آمیزی کابینت شما ساده و ارزان باشد. یا ریزه کاری های خلاقانه خود را با پروژه های سرگرم کننده و کم هزینه آشپزخانه مانند این مورد بصورت دستی پیش بروید.

 

بعد از رنگ کردن یا تعیوض طرح های روی کابینت ها نکته نهایی که باعث جمع شدن پروژه می شود : وسایل جدید کابینت می باشد.

 

 

یک پشت پرده چشم نواز اضافه کنید

پشت پرده آشپزخانه عنصر ایده آل برای اضافه کردن یا ارتقا از نظر سرمایه گذاری است زیرا هزینه اولیه کم است در حالی که تأثیر بصری آن زیاد است. قیمت پایین افزودن عکس پس زمینه به این دلیل است که اکثر عکسهای پشتی را خودتان انجام می دهید. کاشی های براق کننده شیشه یا فلز مطمئناً توجه را به خود جلب می کند و بیشتر آنها فقط با کمی دانش کاشی کاری می توانند نصب شوند. یا با ترفند هایی که به راحتی انجام می شود و خلاقانه انجام می دهید . می توانید طی یک یا دو روز تکمیل کنید ، قیمت آن را حتی پایین تر نگه دارید : کاغذ دیواری ، تابلوهای تزئینی کاشی ، تخته های کف لمینت یا سنگ روکش .

 

پیشخوان های زرق و برق دار را نصب کنید

در میان میزهای آشپزخانه ، ورقه ورقه ، بتن ، فولاد ضد زنگ ، سطح جامد و تعدادی دیگر برای دستیابی به وضعیت “بهترین میز” تلاش می کنند. کوارتز که ترکیبی از مواد معدنی و رزین است ، ماده ای تقریباً مناسب برای صفحات میز است. به نظر می رسد سنگ طبیعی است اما از سنگ طبیعی سخت تر است. مانند میزهای سطح جامد نفوذناپذیر است اما مانند سطح جامد خراشیده نمی شود. این ماده از سطوح می تواند شخصیت های مختلفی نیز به خود بگیرد ، از یک ظاهر سنتی مانند سنگ گرفته تا ظاهر مدرن و صنعتی بتن را به خود اختصاص دهد. میزهای کوارتز گران قیمت هستند ، بنابراین اطمینان حاصل کنید که قیمت فروش پیش بینی شده برای خانه شما می تواند از این نسخه به روز پشتیبانی کند.

 

 

چند چراغ آویز خارق العاده آویزان کنید

چراغ های آویز آشپزخانه

نور آشپزخانه که اغلب نادیده گرفته می شود ، شایسته توجه است. نه تنها یک بسته نورپردازی با طراحی مناسب آشپزخانه زیبای شما را روشن می کند ، بلکه نورپردازی نیز می تواند مورد توجه قرار گیرد. برخلاف آن حالت آماده به کار دیگر آشپزخانه ، روشنایی فرورفتگی ، روشنایی آویز خود را از جلو و مرکز می باشد.

 

با داشتن آویزهای آشپزخانه ، بهترین توصیه بزرگ و پررنگ بودن است. اندازه آویزها را حتماً به آشپزخانه خود مقیاس بندی کنید و از فضای زیاد پرهیز کنید.

مطالب مرتبط